Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@12:45:53 GMT

احداث ساختمان جدید مسجد صاحب‌الزمان(عج) سوق

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۹۳۷۰

احداث ساختمان جدید مسجد صاحب‌الزمان(عج) سوق

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، آیت‌الله شجاعت، خادم و بانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر سوق امروز، 19 تیرماه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: به علت نبود فضای کافی و مناسب برای انجام امور فرهنگی تصمیم گرفته شد ساختمان این مسجد که از اولین مساجد شهر سوق بود، تخریب و بهسازی شده و به یک پایگاه فرهنگی مذهبی مردمی برای سال‌های آینده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان اینکه مرحله نخست این طرح طی مدت یکسال اجرا شد، افزود: مساحت کل زمین این طرح 800 متر بوده که از این مقدار 600 متر زیربنای مسجد است.
خادم و بانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر سوق اضافه کرد: این مسجد در دو طبقه به صورت مجزا ساخته خواهد شد که مرحله اول 100 درصد تکمیل شده است.
شجاعت با اشاره به اینکه خیرین مسجد ساز و برخی ادارات در احداث این مسجد مشارکت داشتند، تصریح کرد: اعتبار و هزینه مرحله اول این مسجد 6 میلیارد ریال بود که خوشبختانه 90 درصد این هزینه‌ها توسط خیرین و مردم و 10 درصد دیگر توسط ادارات و نهادها(سپاه فتح استان، سپاه شهرستان و نماینده مجلس) کمک شده است.
همچنین، عدل هاشمی‌پور، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه،چرام، بهمئی و لنده نیز در این آیین گفت: بیش از 500 میلیون تومان در طی این دوسال برای مساجد جذب اعتبار شده که خوشبختانه همه این اعتبارات به بانیان تحویل شد.
وی افزود: 12 میلیون تومان امسال به مسجد صاحب‌الزمان(عج) سوق کمک شد که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان فرش‌های سجاده‌ای این مسجد را خریداری کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ده بزرگی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار در مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • همدان صاحب ۳ نیروگاه خورشیدی جدید می‌شود
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • همدان صاحب شهرک تخصصی پخش کالا می‌شود
  • عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد سرعت گرفت
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳