Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-04@09:04:58 GMT

ماندژوکیچ: مودریچ لایق کسب توپ طلا است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۹۴۸۵

ماندژوکیچ: مودریچ لایق کسب توپ طلا است

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریو ماندژوکیچ مهاجم تیم ملی کرواسی به تمجید از هم وطن خود لوکا مودریچ پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه یکی از شانس های برنده شدن بهترین بازیکن این تورنمنت است. او در پنج بازی، سه بار به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شده است و از این حیث شانس خوبی برای گرفتن این عنوان که آخرین بار لیونل مسی در جام جهانی 2014 کسب کرد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت fourfourtwo، حال ماندژوکیچ مهاجم تیم ملی کرواسی ضمن تمجید از هافبک خلاق کروات ها و رئال مادرید گفت:

من به مدت چند سال است که لوکا را می شناسم، نه به خاطر هم وطن بودن و بازی در تیم ملی کرواسی. او لایق تمام تعریف ها و تمجید هایی که از طرف مردم و رسانه ها می شود، است. لوکا به سختی تمرین و تلاش کرده است تا به این نقطه برسد. او کاپیتان و رهبر ماست و اگر ما نتیجه خوبی کسب کنیم و او فاتح توپ طلا شود، کاملا مستحق این عنوان بوده است.

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی کرواسی اختصاصی لوکا مودریچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، آویسپا فوکوئکا امروز (جمعه) در هفته یازدهم جی لیگ ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در دقیقه ۲۲ از زمین خودی دروازه حریف را گشود.

به این ترتیب فوکوکا برای اولین بار در پنج بازی اخیرش پیروز شد و گامبا اوزاکا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

این ششمین گل زاهدی در این فصل لیگ بود تا رسانه‌های ژاپنی به درخشش این بازیکن ایرانی در فصل جاری جی لیگ اشاره کنند و او را یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی در این فصل بدانند.

شهاب زاهدی در نقل و انتقالات زمستانی راهی جی لیگ شد تا اولین ایرانی تاریخ لیگ ژاپن لقب گیرد.

تیم آویسپا فوکوئکا با این پیروزی، ۱۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر در رده نهم قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است