Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@14:05:05 GMT

کشف قيمت 1524 ريالي زبينا در فرابورس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۹۷۸۷

کشف قيمت 1524 ريالي زبينا در فرابورس

خبرگزاري آريا - 40ميليون سهم از سهام شرکت کشاورزي و دامپروري بينالود نيشابور براي اولين بار پس از پذيرش در بازار دوم فرابورس به روش ثبت سفارش و با قيمت هر سهم 1.524 ريال کشف قيمت شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، امروز سه شنبه شرکت کشاورزي و دامپروري بينالود نيشابور با سرمايه 40ميليارد توماني براي نخستين بار پس از پذيرش شاهد عرضه اوليه 10درصد از سهام خود به روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس و به قيمت 1524ريال به ازاي هر سهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دامنه قيمت
بر اساس اين گزارش حداکثر سهام قابل خريداري توسط هر شخص حقيقي و حقوقي در اين عرضه اوليه تعداد 800سهم و دامنه قيمت نيز از مبلغ 1480ريال تا مبلغ 1524ريال تعيين شده بود. همچنين دوره ثبت سفارش در اين عرضه اوليه در حالي راس ساعت 12امروز به پايان رسيد که کارگزاري بورس بهگزين به عنوان متعهد خريد در اين عرضه اوليه متعهد خريد حداکثر 50درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اوليه است.
آخرين وضعيت صورت هاي مالي
ناشر شرکت کشاورزي و دامپروري بينالود نيشابور با سرمايه 40ميليارد توماني در پايان عملکرد سال مالي 96توانسته 141ريال به ازاي هر سهم سود خالص محقق سازد که در مقايسه با سال مالي قبل با افزايش 12درصدي روبرو است.
بيشترين درآمد محقق شده در اين دوره عملکردي از سرفصل ساير درآمد هاي عملياتي و غير عملياتي و اقلام متفرقه بدست آمده و در عين حال ماليات بر درآمد اين شرکت با رشد بيش از دوبرابري نسبت به سال مالي قبل از اين دوره مواجه شده است.
لازم به ذکر است، بالاترين مقدار توليد و فروش محصولات «زبينا» به پسته اختصاص دارد که به لحاظ مبلغ نيز با رشد بيش از 80درصدي نيست به سال مالي قبل از اين دوره مالي روبرو است. همچنين محصولات زراعي اين شرکت نيز به لحاط حجم و مبلغ فروش با کاهش شديدي در اين دوره مالي مواجه شده است.
زمان برگزاري مجمع
از سويي ديگر، هيات مديره «زبينا» سهامداران خود را براي مجمع عادي ساليانه منتهي به عملکرد 96براي تاريخ 28تيرماه جاري دعوت به عمل آورده و بنا دارد از مجموع 5ميليارد و 45ميليون و يکصد هزار تومان سود قابل تقسيم، حداکثر مبلغ 504تومان و 5ريال به ازاي هر سهم جهت تقسيم ميان سهامداران به مجمع پيشنهاد دهد.
لازم به ذکر است، شرکت کشاورزي و دامپروري بينالود نيشابور از مجموعه شرکت هاي متعلق به بنياد مستضعفان به شمار مي رود که 51درصد سهام آن متعلق به شکرت گسترش کشاورزي و دامپروري فردوس پارس و 48.99درصد نيز متعلق به بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران