Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان‌طور که حتماً این موضوع را شنیده اید، یکی از پرسروصدا‌ترین اتفاقات روز‌های اخیر اطراف باشگاه استقلال، شایعه مخالفت وزارت ورزش وجوانان با حضور اشکان دژاگه در استقلال بود.


به گزارش شریان نیوز، صفحات هواداری در فضای مجازی و همچنان برخی خبرنگاران ورزشی با اعلام این موضوع که نام دژاگه در لیست خرید استقلال دیده می‌شود، اما مدیران این باشگاه به خاطر آنکه وزارت ورزش به آن‌ها مجوز نداده، اقدام به جذب دژاگه نکردند، سروصدای زیادی در فوتبال ایران به پا کردند، اما در این مورد شنیدیم هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته و از اول هم قرار نبود دژاگه به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از یک سو، اشکان یک پیشنهاد خوب از لیگ چمپیون‌شیپ یا لیگ دسته پایین‌تر از لیگ برتر انگلیس دارد و می‌خواهد بار دیگر شانس خود برای رسیدن به این لیگ را امتحان کند و از سوی دیگر هیچ تماسی با او یا مدیربرنامه‌ها و ایجنتش برای پیوستن به استقلال حاصل نشده بود. 
دژاگه قبل از حضور در جام جهانی برای باشگاه ناتینگهام فارست بازی می‌کرد که در یکی از جلسات تمرینی مصدوم شد و این موضوع باعث از دست دادن بازی برای تیم ملی در جام جهانی بود. با این حال دژاگه همراه تیم ملی به روسیه رفت و همین حضور در روسیه می‌تواند بهترین تبلیغ ممکن برای او باشد. 
یکی از نزدیکان دژاگه به ما گفت: «استقلالی‌ها برای جذب دژاگه وارد عمل نشده بودند و وزارت ورزش، هیچ دستوری مبنی بر عدم جذب این بازیکن نداده بود. البته اگر آن‌ها هم پیشنهادی بابت جذب دژاگه می‌دادند، باز هم اشکان قبول نمی‌کرد، چون تمام زندگی‌اش خارج از ایران است و نمی‌تواند به ایران برگردد و اینجا بازی کند. خیلی بعید است حتی اگر پیشنهادی از جانب استقلال مطرح می‌شد، باز هم اشکان به ایران می‌آمد و برای آبی‌پوشان بازی می‌کرد زیرا او دو فصل قبل، زمانی که موضوع پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده بود، گفت: نمی‌تواند راهی لیگ ایران شود.» 
با این حال، مدیران استقلال هرگز به موضوع اعتراض هواداران نسبت به عدم جذب دژاگه ورود نکردند و دلیل این امر، نامعلوم است. البته شاید موجی که طرفداران استقلال ساخته بودند، باعث این موضوع شد. تنها کسی که اشاره‌ای به چنین اتفاقاتی داشت، پندار توفیقی بود که بدون نام بردن از دژاگه، تمام شایعات مربوط به دخالت وزارت ورزش در جذب بازیکن برای استقلال را رد کرد.   منبع: خبرورزشی دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.   علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.   معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.   وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.   به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرح کالابرگ ادامه می‌یابد؟ برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال