Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از رهاسازی ۷ میلیون و ۸۳۲ هزار قطعه انواع بچه ماهی قزل‌آلا در استخرهای پرورشی استان مرکزی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن اکبری، مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۷ میلیون و ۸۳۲ هزار قطعه انواع بچه ماهی قزل‌آلا در استخرهای پرورشی استان رها سازی شده اند، گفت: این تعداد بچه ماهی در ۲۱۲ واحد آبزی پروری استان رهاسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه های رهاسازی بچه ماهی قزل آلا ۱۲.۵ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: همچنین در مدت مذکور هشت میلیون بچه ماهی قزل آلا در واحدهای آبزی‌پروری استان مرکزی تولید شده است.

اکبری اضافه کرد: برای سال جاری تولید پنج هزار تُن ماهی در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع آبزی‌پروری و مصرف آبزیان در هر کشوری نشان‌دهنده شاخص سلامت در آن کشور است، خاطرنشان کرد: باید بکوشیم سرانه مصرف آبزیان در استان را بالا ببریم. هر قدر بتوانیم مردم را به مصرف آبزیان تشویق کنیم سلامت را برای جامعه به ارمغان آورده‌ایم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی