Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلساتی جداگانه از مهدی بابایی تهیه کننده و دست اندرکاران مستند «غوغای بی هیاهو» تشکر کردند.

استاندار خوزستان در این دیدار ضمن اظهار امیدواری از استمرار تولید این گونه مستندها تاکید کرد: مناطق بسیاری در خوزستان وجود دارند که با به تصویر کشیدن شان، تصوری تازه از این استان برای مخاطبان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا شریعتی ضمن تشکر از ساخت مستند «غوغای بی هیاهو» به تلاش مدیران و مسئولان استان خوزستان برای بهبود وضعیت آموزش اشاره کرد. وی همچنین علاقه مندی خود را برای ساخت مستندهایی این گونه در حوزه های متنوعی مثل گردشگری و فرهنگ و تاریخ استان خوزستان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز عنوان کرد: آگاه سازی جامعه و انعکاس مشکلات و چالش های اجتماعی از مهمترین رسالت های هنرمندان است. آموزش و پرورش خوزستان با داشتن موضوعاتی ناب بستر مناسبی برای مستندسازان فراهم آورده و مستند «غوغای بی هیاهو» نیز در انعکاس فداکاری های معلمان استان موفق عمل کرده است.

وی در پایان با اظهار اینکه مستندسازی کاری هنری و دارای انعکاسی گسترده در جامعه است، توضیح داد: خدمتگذاران تعلیم و تربیت استان خوزستان تلاش دارند تا موضوعات پیش روی آموزش و پرورش به دغدغه اول جامعه و مسئولان ارشد استان تبدیل شود. هنر و ظرفیت ویژه هنرمندان می تواند کمک شایانی به تحقق این رسالت آموزش و پرورش داشته باشد.

مستند «غوغای بی هیاهو» یکی از برنامه های شبکه دو سیماست که که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور و نقل روایاتی ساده و پر امید، تلاش می کند تا به مدرسه هایی در مناطق محروم سفر کند. مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به فعالیت خود ادامه می دهند.

این برنامه پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

کد خبر 4343116 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش استانداری خوزستان شبکه دو سیما مستندساز تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه سریال ایرانی رادیو خانه سینما بازیگر سینما سینمای آمریکا تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان