Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:49:25 GMT

سارا و نیکای پایتخت در آغوش ثریا قاسمی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۱۸۴۸

سارا و نیکای پایتخت در آغوش ثریا قاسمی +عکس

رکنا: نیکا فرقانی بازیگر سریال پایتخت این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد.

وی در توضیح این عکس نوشت: پشت صحنه سریاله( دوباره زندگی) در کناره هنرمنده خوب و مهربونه کشورمون خانونم ثریا قاسمی❤(۸ ماهگی)

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پایتخت پشت صحنه عکس ثریا قاسمی بازیگر سریال پایتخت عکس دختر ایران فیلم مرد رابطه نامشروع دختران قتل زن شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش پرورش و پرورش فارس از حل مشکل کمبود معلم و همچنین تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم در استان فارس خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه در شیراز ابتدا به ارائه گزارشی از چگونگی روند انتخاب معلم نمونه اشاره کرد و گفت: این روند از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد. ارزیابی توسط دانش‌آموزان انجام شد و ۵۴٠ داور در قالب تیم‌های سه‌نفره، مدارک معلمان و همچنین ارزیابی دانش آموزان را مورد توجه قرار دادند که ۱۷۷ نفر به عنوان معلمان نمونه منطقه‌ای معرفی شدند.

وی افزود: در نهایت ۹ نفر به عنوان منتخب استان به مرحله کشوری راه یافتند. ضمن اینکه برای اولین بار گروه‌های کیفیت بخشی به مدارس نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این بخش نیز ۴۵۶ نفر در مرحله اول انتخاب شدند که در مرحله دوم این تعداد به ۳۰ نفر رسید و نهایتا ۵ نفر به مرحله کشوری رسیدند.

قاسمی با بیان اینکه در مرحله کشوری فقط ۲٠ نفر برنده شدند، گفت: از استان فارس فاطمه زارع از ناحیه ۲ اموزش پرورش دوره متوسطه دوم به عنوان معلم برگزیده کشور توسط وزارتخانه انتخاب شد که با توجه به اینکه چندین استان هیچ نفر منتخبی نداشتند، انتخاب یک نفر از استان فارس اتفاق مثبتی برای ما بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس سپس به بیان برنامه‌های هفته معلم پرداخت و گفت: به عنوان اولین اقدام در هفته منتهی به روز معلم، صعود به قله بل اقلید را در دستور کار قرار دادیم که بیش از ۳٠٠ معلم در آن شرکت کردند.

وی افزود: همچنین در هفته معلم شرایطی فراهم کردیم که روسای ادارات، مدیران کل همه نهادها و سازمان‌ها بتوانند در مدارسی که تحصیل می‌کردند، از معلمان و دبیرانی که در آن مدارس مشغول تدریس هستند، تقدیر کنند.

قاسمی همچنین به اختصاص یک روز در ماه برای حل و فصل معلمان در هر دستگاه اجرایی خبر داد.

ایجاد چهار تشکل «معلمان ایران قوی»، «کنکره معلمان انقلاب اسلامی»، «معلمان جوان ایران زمین» و «معلمان، راهیان تحول» دیگر اقدامی بود که به گفته مدیرکل آموزش و پرورش، برای اولین بار در استان پایه‌گذاری شده است.

وی همچنین از ابتکار دیگر در استان فارس برای انتخاب معلم الگو خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از معلمانی که کار خلاقانه‌ای را خارج از وظایف عادی خود انجام داده‌اند و به نوعی ایثارگری در کارشان مشاهده شده است، شناسایی و از آنها تقدیر شد.

قاسمی از ایجاد دفتر حمایت قضایی و مشاوره حقوقی معلمان با کمک دادگستری نیز خبر داد و گفت: این دفتر از آخر هفته جاری کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از برگزاری دو همایش علمی ویژه معلمان خبر داد و گفت: این اقدام به این منظور انجام می‌شود که معلمان در ساحَت علمی و فناورانه بتوانند اثربخشی بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه از نشست مشترک مدیران آموزش و پرورش با فرماندهان سپاه استان خبر داد که در نتیجه آن مقرر شده است تمام امکانات سپاه برای تکریم معلمان در اختیار آموزش و پرورش استان قرار بگیرد.

تجلیل از معلمان ایثارگر و پیشکسوتان نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان است که به گفته مدیرکل، زیر چتر شعار «ایران قوی در سایه مدرسه قوی» انجام می‌شود.

قاسمی همچنین از تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم در استان فارس خبر داد و گفت: برای تکریم مقام معلم، برای اولین بار قرارگاه هویت افزایی مضاعف به مقام معلم که ابتکار استان فارس است تصویب شد. کار این قرارگاه این است که تکریم مقام معلم را به یک روز محدود نمی‌کند، بلکه این امر مقدس در تمام سال پیگیری خواهد شد که مدیران ارشد استانی مثل شهردار، فرمانده سپاه فجر، نماینده ولی فقیه، مسئول بسیج فرهنگیان و ریاست دانشگاه شیراز، اعضای اصلی این قرارگاه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در پاسخ به سوالی در خصوص کمبود معلم در سال گذشته اظهار کرد: امسال در یک خرد جمعی به نتایجی رسیدیم که در پی آن مشکلات کمتر خواهد شد. ضمن اینکه برنامه نقل و انتقالات و ساماندهی نیروی انسانی را یک‌ماه جلو انداخته‌ایم که در تیرماه انجام می‌شود و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی همچنین از تغییر ساعت‌های ورود و خروج و در صورت نیاز، تغییر مکان مدارس برای حل معضل ترافیک جلوی مدارس خبر داد.

قاسمی در پایان در خصوص اعتراض‌ها به طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: در هر طرحی ممکن است کسی حس کند حقش تضییع شده است ولی معترضانی که نتوانسته‌ بودند مدارک را کامل بارگزاری کنند، می‌توانند دوباره این کار را انجام دهند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود