Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی، دبیر اجرایی همایش ملی تصوف در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: با توجه به استقبال مناسب از این همایش که فراخوان آن در اواخر سال ۹۶ آغاز شد، سبب شده تا فرصت ارسال مقالات تا مردادماه تمدید شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مرداد نسبت به ارسال مقالات اقدام کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله به نشانی tasavof.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com مراجعه کنند.

مصطفوی با بیان اینکه ارزیابی‌های مقالات همایش تا ۱۹ اردیبهشت ماه خاتمه نیافت لذا یک فراخوان مجدد برای این مسئله صورت گرفت تا برخی از محققان که فرصت تکمیل مقاله خود را نیافته بودند بتوانند مقالات را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲۰ چکیده مقاله و بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش ارسال شده است تصریح کرد: ۱۷۰ چکیده مقاله جدید بعد از فراخوان مجدد همایش به دبیرخانه رسیده است.

مصطفوی با بیان اینکه مقالات سفارشی در حداقل ممکن بوده است عنوان کرد: این همایش ۱۹ مهرماه با حضور شخصیت‌های علمی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا مصطفوی تصوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم