Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - استاندار تهران گفت: پيش از مصوبه تغيير ساعت کاري دستگاه هاي اجرايي، قطعي برق در بسياري از مکان هاي همگاني و منازل مسکوني مشکلاتي براي شهروندان به وجود آورده بود اما با اجراي اين طرح قطع برق در پايتخت و استان متوقف شد.

ساعت آغاز به کار دستگاه هاي اجرايي و اداري شهر تهران از هفته گذشته تا پايان تير جاري 6 صبح تا 14 بعد از ظهر و در شهرستان هاي استان از 6:30 تا 13:30 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، «محمدحسين مقيمي» در حاشيه نشست کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اظهار داشت: با تغيير ساعت کار ادارات پايتخت، زمان اوج مصرف برق (پيک مصرف از 13.30 تا 18) در دستگاه هاي اجرايي تغيير پيدا کرد و با همکاري همه سازمان هاي ملي و استاني انرژي قابل توجهي صرفه جويي شد.
استاندار تهران با تشکر از همراهي سازمان بهزيستي و اعلام فعاليت مهدهاي کودک از 5:30 صبح همزمان با اجراي طرح تغيير ساعت هاي کار اداري بيان کرد: شرکت اتوبوسراني، مترو و تاکسيراني نيز آغاز فعاليت و خدمات رساني خود را با ساعت جديد ادارات هماهنگ کردند و با همراهي مردم و همه بخش ها کار بزرگي تا امروز در صرفه جويي برق استان تهران انجام شده است.
مقيمي گفت: با اجراي اين طرح، دستگاه هاي اجرايي مولدهاي برق خود را به روز رساني کردند و ساختمان هاي بلندمرتبه که تا پيشتر از برق اضطراري کمتر استفاده مي کردند اين سامانه را به کار گرفتند.
** صرفه جويي 300 مگاوات برق تهران
مديرعامل شرکت توزيع برق تهران بزرگ نيز گفت: 300 مگاوات مصرف برق تا امروز در تهران با تغيير ساعت کاري دستگاه هاي اجرايي کاهش پيدا کرده است.
«حسين صبوري» با اشاره به زمان اوج مصرف برق در تهران قبل از اجراي مصوبه تغيير ساعت کاري ادارات افزود: اوج مصرف برق ادارات ساعت 11 تا 6 بعد از ظهر و بيشترين حجم مصرف مربوط به وسايل سرمايشي است.
وي صرفه جويي مصرف برق در ادارات و سازمان هاي استان تهران را مستلزم خاموشي وسايل سرمايشي پس از ساعت 13.30 دانست و بيان کرد: تنظيم خنک کننده ها و سامانه هاي سرمايشي روي 25 درجه و خاموش کردن لامپ هاي اضافي ادارات به ميزان چشمگيري در کاهش مصرف برق موثر است.
تهرام/7247/ 1008
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت‌وساز در پارک لاله متوقف شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از توقف ساخت و ساز در پارک لاله خبر داد.

مهدی عباسی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام ساخت و ساز در پارک لاله با اشاره به برگزاری جلسه ای در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با موضوع پارک لاله گفت: در این جلسه معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان بوستانها و شهردار منطقه حضور داشتند و قرار شد که ساخت و ساز را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه فعلا ساخت و ساز در پارک لاله به دلیل حضور شورای شهر به موضوع متوقف شده است، اظهار کرد: همچنین مقرر شد که طرح ساخت و ساز برای جمع بندی به کمیسیون شهرسازی شورای شهر ارائه شود تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

عباسی در تشریح دو سناریو برای ساخت ساز جدید افزود: یا اجرای طرح در پی توافق با دانشگاه تهران به اراضی روبروی پارک منتقل خواهد شد و یا پروژه در جای دیگری احداث می‌شود که البته باید این موضوعات بررسی شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904216

دیگر خبرها

  • الزام ادارات به تامین بخشی از برق خود با انرژی های تجدید پذیر و بورس انرژی 
  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • ساخت‌وساز در پارک لاله متوقف شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۶۱/تهران؛ پایتخت امنیت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است