Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-متهم مرد پرونده (ف. ن) به جرم ۸ فقره قتل عمد زن مسلمان به ۸ فقره قصاص نفس محکوم گردید که اولیا دم مقتولان براساس قانون مجازات اسلامی می‌توانند قصاص نمایند.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان از صدور حکم پرونده قاتل ۸ زن در شعبه کیفری یک استان خبر داد.

سیاوش پور با اعلام این خبر افزود: متهم مرد پرونده (ف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ن) به جرم ۸ فقره قتل عمد زن مسلمان به ۸ فقره قصاص نفس محکوم گردید که اولیا دم مقتولان براساس قانون مجازات اسلامی می‌توانند قصاص نمایند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین عنوان کرد: این مرد به جرم جنایت بر میت نسبت به ۶ نفر به ۶ فقره یک دهم دیه کامل در حق مقتولان و ۶ فقره ۱۰۰ ضربه شلاق تعزیری و همچنین به جرم ۸ فقره سرقت طلاجات مقتولان به مجازات ۸ فقره سه سال حبس و ۸ فقره یکصد ضربه شلاق تعزیری و رد اموال مسروقه درحق اولیای دم محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه به شرح محکومیت متهم زن پرونده پرداخت و بیان داشت: متهم زن پرونده (ل. ک) به جرم معاونت در یک فقره قتل به ۱۲ سال حبس تعزیری و به جرم مورد معامله قرار دادن ۴ فقره طلاجات متعلق به مقتولان به ۴ فقره ۴ سال حبس و ۴ فقره ۸۰ ضربه شلاق محکوم شد.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین افزود: در خصوص سایر اتهامات متهم زن پرونده (ل. ک) مبنی بر خودداری در مساعدت به فردی که در خطر جانی بوده و مساعدت در خلاصی متهم اصلی از محاکمه و مجازات برای این زن رای برائت صادر شد.

این مقام ارشد قضایی در پایان تصریح کرد: رای صادره ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در دیوان عالی کشور خواهد بود.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام صادقی؛ رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه  گفت: در جریان پویش "به عشق علی(ع) می‌بخشم" که طی مدت 68 روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) به اجرا درآمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در 85 پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور "رضایت" حاصل شد، 3 هزار و 433 نفر از زندان آزاد شدند و 383 نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

اعلام گذشت 422 اولیای دم منجر به نجات 422 نفر از حکم قصاص در 95 روز

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، 613 مورد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند