Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن همتیان ، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان؛ یازدهمین دوره خط امام (ره) استانی سمنان ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان سمنان از 20 الی 24 تیرماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وی از اعزام 80 نفز از دانشجویان بسیجی برادر دانشگاه های سمنان به این دوره خبر داد و تصریح کرد: این دوره در قالب های همایش، کارگاه، کلاس ، ارائه کارخواست و غیره با محتوای تربیتی، معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتیان با اشاره به این مطلب که هدف از ایجاد بسیج دانشجویی ایجاد نیروهای انقلابی و مومن می باشد ، دوره خط امام استانی را یک فرصت بسیار ارزنده و خوب برای این مهم عنوان نمود.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان خاطرنشان کرد: افزایش حساسیت دانشجویان نسبت به تهدید نرم بسیار موثر است و این درحالی است که در دوره خط امام(ره) استانی سمنان، زمینه مناسبی برای گسترش مباحث معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی در دانشگاه ها و ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان فراهم می شود.

وی دانشگاه را مهم ترین سنگر برای انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: دانشگاه به عنوان کارخانه انسان سازی و تربیت نسل های آینده کشور، نقش موثری در تامین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد به طوری که همین دانشگاه و خروجی آن قرار است آینده کشور را آماده سازی و طراحی کنند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است