Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شهرکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط موجود در بازار بیان کرد: عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از شرایط موجود هستند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل تخلفات و سوءاستفاده‌های اقتصادی کوتاه نمی‌آییم، افزود: با پرونده‌های تخلف به طور صریح برخورد می‌شود.

شهرکی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار بیان کرد: بازرسان در قالب تیم های نظارتی به طور مستمر در بازار فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: جرائم ناشی از تخلفات صنفی اصلاح‌شده و در برخورد با متخلفان اقتصادی به طور جدی عمل می‌کنیم.

وی خواستار رعایت قوانین و ضوابط از سوی اصناف شد و بیان کرد: اصناف در ارائه فاکتور به بازرسان و درخواست مردم نسبت به نرخ نامه اجناس و کالاها کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار یکی دیگر از رسالت‌های این سازمان است، اظهار کرد: از ظرفیت تشکل‌های بسیج اصناف، اتاق اصناف و سازمان نظارت و بازرسی برای تنظیم و نظارت بر بازار استفاده می‌شود.

شهرکی خواستار همکاری مردم و اصناف برای تعادل بازار شد و افزود: مردم شریف خراسان جنوبی همواره برای رفع مشکلات مسئولان را یاری کرده و در این امر نیز همراهی خواهند داشت.

وی بیان کرد: انتظار می رود شرکت‌های تعاونی مصرف وابسته به ادارات دولتی در عرضه کالای مورد نیاز همکاری کنند تا از ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای ایجاد تعادل استفاده شود.

شهرکی با اشاره به مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری همواره آماده دریافت مشکلات فعالان اقتصادی است.

کد خبر 4343123

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند تخلفات صنفی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد