Web Analytics Made Easy - Statcounter

بودجه مصوب سال 97 شهرداری حدود 133 میلیارد ریال است که نسبت به کل بودجه سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته که 93 میلیارد ریال آن عمرانی و بقیه جاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن حیدری عصر امروز در نشست خبری در شهرداری اردستان اظهار کرد: بیش از 70 درصد لوازم بازی کودکان در پارک های اردستان استاندارد نبوده که با پیگیری های انجام شده 10 دستگاه اسباب بازی استانداردسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نبود پارک بزرگ خانوادگی در این شهر یکی از مشکلات موجود بود که تاسیس مجموعه های جدید پارک پردیسان شامل مجموعه صنایع دستی، پینت بال، چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، استخر، نصب 20 دستگاه آلاچیق، حوض و خانه کودک با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است و تاکنون حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردستان گفت: شهرداری اردستان 30 میلیارد ریال اعتبار برای این مجموعه و پارک اختصاص داده و بخش خصوصی نیز حدود 10 میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول همراه با لوازم پینت بال و دوچرخه سواری سرمایه گذاری کرده است.

حیدری از مراحل ساخت پارک های شهرک امام حسن (ع) و کاوه گفت و تصریح کرد: برای ساخت این پارک ها چهار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و پارک محله فهره و مسکن مهر تاکنون چهار میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی تاکید کرد: روشنایی بلوار مدرس و شهرک حافظ با برق موقت انجام شده و تقاضای خرید و نصب کنتور برق به امور برق شهرستان ارسال و بزودی عملیاتی می شود.

شردار اردستان خاطرنشان کرد: بودجه مصوب سال 97 شهرداری حدود 133 میلیارد ریال است که نسبت به کل بودجه سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته که 93 میلیارد ریال آن عمرانی و بقیه جاری است.

حیدری سرانه فضای سبز اردستان را 14 مترمربع اعلام کرد و افزود: بیشتر این فضا به صورت سنتی آبیاری می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است