Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر در مورد جمع بندی سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه جنوب کرمان در 2 بخش منابع و مدیریت اماکن ورزشی دچار نارسایی است.

او تصریح کرد: منابع ورزشی شامل کمبود فضاهای ورزشی است که پیگیر این مساله به طور ویژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر با بیان این که عملیات تعمیر و تجهیز سیستم سرمایشی فضاهای ورزشی این منطقه باید اجرا شود، اظهار داشت: مدیران ورزشی باید برنامه ریزی دقیقی بر اماکن ورزشی داشته باشند تا جوانان بتوانند بیشترین بهره وری را از این فضاها ببرند.

او اضافه کرد: استان کرمان و منطقه جنوبی این استان از ظرفیت های خوب ورزشی برخوردار است که باید زمینه شکوفایی این استعدادها را فراهم کرد.

وزیر ورزش و جوانان تکمیل فضاهای ورزشی را یکی از عوامل مهم شکوفا شدن استعدادهای ورزشی منطقه جنوب کرمان برشمرد و گفت : امیدواریم با تکمیل و تجهیز هر چه سریعتر اماکن ورزشی زمینه شکوفایی بیشتر استعدادهای این منطقه فراهم شود.

او با بیان این که باید مدیریت بهتری بر امکانات مان داشته باشیم و ضریب بهره وری آنها را بالا ببریم، گفت: باید بدون اینکه هزینه های جاری را اضافه کنیم منابع را در پروژه‌های عمرانی متمرکز کرده تا بتوانیم سریع‌تر سخت افزارها را در اختیار مردم بگذاریم.

دکتر سلطانی فر با بیان این که کرمان ظرفیت های خوبی در ورزش دارد، افزود: تکمیل زیر ساخت ها موجب توسعه ورزش همگانی می شود و با توجه به اینکه مردم و جوانان استان کرمان ظرفیت خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارند امیدواریم در حوزه قهرمانی هم خبرهای خوشی از ورزش این استان به گوش برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان بهره وری رشته های مختلف ورزشی ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای