Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه امروز مشکلات کشور افزایش پیدا کرده و دشمنان دین و ملت ایران قصد دارند که به کشور ما آسیب وارد کنند، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت و دعای خیر علما و روحانیون کشور نیازمند هستیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. ناطقان: اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه‌شنبه) در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه خود به استان اصفهان، در بیت آیت‌الله حاج شیخ محمد ناصری دولت‌آبادی حضور یافت و با وی پیرامون موضوعات مختلف از جمله مسائل کشور گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه امروز مشکلات کشور افزایش پیدا کرده و دشمنان دین و ملت ایران قصد دارند که به کشور ما آسیب وارد کنند، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت و دعای خیر علما و روحانیون کشور نیازمند هستیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی از آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت‌آبادی خواست دعای خیر خود را از دولت دریغ نکنند تا مسائل و مشکلات به خود دشمنان بازگردد و بتوانیم از این مقطع سخت با سربلندی عبور کنیم.

آیت الله حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی هم در این دیدار با دعا برای توفیق دولت و همه مسئولین کشور در خدمت‌رسانی به مردم گفت: امیدوارم با مدیریت رییس‌جمهور و اعضای دولت شاهد حل مسائل و مشکلات باشیم و بتوانیم بر فشارها و تهدیدات دشمنان از جمله آمریکا غلبه کنیم.

منبع: ایلنا برچسب ها: جهانگیری ، علما و روحانیون ، آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جهانگیری علما و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین با تبریک فرا رسیدن هفته معلم اظهار کرد: شغل معلمی افتخاری است که باید قدر آن را دانست و در مسیر تربیت صحیح دانش آموزان کشور اسلامی قدم برداشت. 

وی از شهید مطهری به عنوان یک معلم الگو یاد کرد و افزود: شهید مطهری (ره) در زمره بزرگترین علما و فیلسوفان بود و باید مقام شامخ این شهید والامقام را در برنامه‌های هفته معلم گرامی داشت. 

آیت‌الله ناصری ادامه داد: شهید مطهری (ره) در فضایی وارد دانشگاه شد که بسیار دشوار بود، اما ایستاد و مقاومت کرد و با حفظ حالت طلبگی خود به درس و تدریس مشغول شد و توانست روی عده زیادی اثر بگذارد و یکی از ویژگی‌های شهید مطهری این بود که همواره به دنبال شناسایی مسائل و نیاز‌های جامعه بود تا با شناسایی این نیازها، روی آن کار کند و نیاز‌ها را تامین کند. 

امام جمعه یزد با بیان مصداق‌هایی بیان کرد: زمانی که مجله زن روز به فساد و فحشا می‌پرداخت، شهید مطهری خواست که مقاله‌ای نیز از او در این مجله در مورد زن چاپ کند که بعد‌ها این مقالات پیش زمینه‌ای برای چاپ کتاب حجاب شد. 

آیت‌الله ناصری با اشاره به سیره شهید مطهری، بر لزوم معرفی سیره این شهید والامقام در برنامه‌های هفته معلم تاکید کرد و گفت: این مهم نباید تحت تاثیر برنامه‌های تجلیل از معلمان قرار گیرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معلمان باید از شهید مطهری الگو بگیرند، افزود: یکی از اقداماتی که لازم است آموزش و پرورش انجام دهد، برگزاری کلاس‌های نماز است و در آن سوره حمد و ارکان نماز تفسیر شود تا دانش آموزان به خوبی فلسفه نماز را فرا بگیرند. 

آیت‌الله ناصری همچنین بر لزوم تلاش جدی معلمان برای تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: این مهم باید در صدر مسئولیت‌ها و رسالت‌های معلمان تعریف شود. 
برنامه‌های هفته معلم در یزد اعلام شد 

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: برنامه‌های هفته معلم در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوب شده و قرار است در هر شهرستان یک مراسم اصلی برگزار شود. 

محمدکاظم رحیمی نژاد بیان کرد: اصلی‌ترین برنامه هفته معلم در استان یزد در روز ۱۸ اردیبهشت برگزار و از معلمان برگزیده استان تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود