Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی دولت لیبی می‌گوید که مداخله ایتالیا و فرانسه به خصوص در زمینه نفت در لیبی کاملا مشهود است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «عادل کرموس» اعلام کرد که مداخله خارجی در صحنه لیبی و تأثیرات آن بر اوضاع داخلی این کشور کاملا مشهود است و این امر بر تمامی کسانی که قضیه حل‌وفصل و سازش در لیبی را دنبال می‌کنند، پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرموس در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت که مداخله ایتالیا و فرانسه به خصوص در زمینه نفت در لیبی روشن است و هر یک از آن‌ها برای حفظ منافع خود تلاش می‌کند و اجرای توافقنامه پاریس نیز به دلیل وجود برخی تغییر و تحولات، متوقف شد.

همچنین «ابوصلاح شلبی» نماینده پارلمان لیبی تصریح کرد که هیچ شک و ابهامی درباره نفوذ طرف‌های بین‌المللی در صحنه لیبی باقی نمانده است و این بازی نیز به دنبال توافق پاریس نمود بیشتری پیدا کرد به ویژه اینکه انگلیس و ایتالیا از این توافقنامه راضی نبودند و تمایلی نداشتند که فرانسه رهبری روند سازش را به دست بگیرد.

روز شنبه «میلانزی» وزیر خارجه ایتالیا در سفری به لیبی با «خالد المشری» رئیس شورای مشورتی این کشور دیدار و تأکید کرد که پرونده لیبی در صدر پرونده‌های سیاسی ایتالیا قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیبی ایتالیا فرانسه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)

شاگردان پیولی در ششمین بازی خود هم ناکام بودند تا روسونری به لطف امتیازات زیادی که یوونتوس از دست داده است همچنان در این جایگاه بماند.

دانلود (61.2MB)

دیگر خبرها

  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • تظاهرات دانشجویان دانشگاه طرابلس لیبی در حمایت از غزه
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم