Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سومین جشنواره منطقه ای تئاتر شهروند در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: این جشنواره به همت شورای اسلامی و شهرداری شهر سقز و شهر صاحب و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، فرمانداری و اداره ارشاد سقز و دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شود.

امیر زارع زاده با اشاره به اینکه  موضوع نمایش های در این جشنواره پرداختن به یکی از مضامین شهروندی است، عنوان کرد: شهروند و فرهنگ ایثار وشهادت، شهروند و حمایت از کالای ایرانی، شهروند و ترویج فرهنگ شهرنشینی، شهروند و حقوق شهروندی و شهروند و حمل ونقل شهری از دیگر موضوعات و محورهای این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهروند وفضای مجازی، شهروند و فرهنگ آپارتمان نشینی، شهروند و آسیب شناسی شهر، شهروند وایمنی ترافیک را از دیگر موضوعات نمایش ها دراین دوره از جشنواره خواند و اظهارداشت: این جشنواره مردادماه امسال در سقز برگزار می شود.

وی بیان کرد: ادریس دلارامی از هنرمندان تئاتر سقز و سرپرست گروه تئاتر یونا این شهرستان به عنوان دبیر اجرایی جشنواره سوم تئاتر شهروند معرفی شده است.

 دبیر سومین جشنواره منطقه ای تئاتر شهروند ادامه داد: قطعا واگذاری اجرای جشنواره ها و برنامه های فرهنگی وهنری به فعالان این عرصه ها اقدام تاثیرگذاری است و این کار همواره بازخورد ونتیجه رضایت بخشی به دنبال داشته ودارد.

زارع زاده اضافه کرد: این جشنواره با حضور هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، همدان، زنجان، ایلام، اردبیل، گیلان، قزوین، لرستان، چهارمحال بختیاری، البرز و کردستان برگزار می شود.

کد خبر 4342816

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر شهروند شهرستان سقز بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک