Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن و «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن امروز سه شنبه در شهر عدن واقع در مرکز جنوب این کشور با یکدیگر دیدار کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که مارتین گریفیتس امروز وارد فرودگاه بین المللی عدن شده است و با منصور هادی درباره آخرین تحولات مربوط به یمن از جمله الحدیده رایزنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسپوتنیک درباره جزئیات این دیدار گزارشی منتشر نکرده است، اما منصور هادی قبل از ازسرگیری مذاکرات شرط کرده بود که نیروهای حزب الله از شهر الحدیده و بندر آن عقب نشینی کنند؛ شرطی که انصارالله آن را رد و تنها با نقش ماهوی و فنی سازمان ملل در بند الحدیده موافقت کرده است.

گریفیتس هفته پیش نیز با عبد ربه منصور هادی در عدن دیدار و با او درباره توقف درگیری‌ها و عملیات نظامی در الحدیده بحث و تبادل نظر کرده است.

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که دولت مستعفی یمن خود مانع سفر طرف‌های خارجی به صنعاء و دیدار با رهبران انصارالله می‌شود.

در همین راستا، شبکه المیادین گزارش داد که «کریستین تستو» سفیر فرانسه در یمن دیروز دوشنبه قرار بود به صنعاء سفر کند، اما ائتلاف سعودی مانع آن شده است.

خبرنگار المیادین خبر داد که «دستور کار سفر سفیر فرانسوی آماده بود و خود سفیر هم برای سفر به صنعاء موافقت کرده بود.»

تستو قرار بود در سفر به صنعاء با «مهدی مشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن و «صالح بن حبتور» رئیس دولت نجات ملی و «خالد الیمانی» وزیر خارجه دولت نجات ملی در صنعاء دیدار کند.

شبکه المیادین اعلام کرد که «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری دولت مستعفی یمن دیروز سفیر اتحادیه اروپا در یمن را در اعتراض به سفرش به صنعاء فراخوانده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد

به گزارش ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید را با پلیس مخفی آلمان نازی موسوم به گشتاپو مقایسه کرد.

ترامپ در یک مراسم رسمی شام که فایل صوتی آن در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار گرفته، گفت: این افراد دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. 

وی در عین حال بایدن را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواند.

ترامپ در مورد روند جنایی که علیه وی در حال انجام است اظهار نظر کرد: تیم بایدن بر این باور است که این تنها راهی است که به بایدن فرصت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را می‌دهد.

ترامپ پیش از این بار‌ها اعلام کرده بود که شکایت علیه وی مداخله در انتخابات آینده است.

دادگاهی در نیویورک در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن ترامپ تحت ۳۴ ماده مربوط به جعل اسناد تجاری و پرداخت حق السکوت به دو زن، به دلیل رابطه ادعایی با آنها متهم شده است. ترامپ در چندین پرونده جنایی از جمله حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده نیز متهم است. حداکثر مجازات ممکن برای مجموع اتهامات ترامپ ۱۳۶ سال زندان باشد. خود رئیس جمهور سابق اعلام کرد که بی گناه است و دلیلی برای تشکیل پرونده وجود ندارد.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت از حزب دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد قبلاً بر اساس نتایج آخرین رای گیری مقدماتی برای نامزدی از احزاب خود، آرای نمایندگان کافی را به دست آورده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی