Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه آثار نقاشی پری سیف‌اله‌زاده با عنوان «درختان سیال من» روز جمعه در حالی افتتاح می‌شود که خالق این آثار به دلیل تصادف، امکان حضور در افتتاحیه را ندارد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه (۲۲ تیر ماه) از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گالری شکوه برگزار می‌شود اما پری سیف‌اله‌زاده در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که به دلیل تصادف و آسیبی که به دنده‌هایش وارد شده باید حدود دو ماه استراحت کند و امکان حضور در مراسم افتتاحیه را ندارد؛ البته این هنرمند گفت که ممکن است ابوالفضل دلزنده (همسر پری سیف‌اله‌زاده) به نمایندگی از او در افتتاحیه شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «درختان سیال من» تا روز چهاشنبه (۲۶ خرداد ماه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپا خواهد بود.

همچنین نمایشگاه نقاشی دیگری از پری سیف‌اله‌زاده یکم تیر ماه با همین عنوان در گالری آیریک برگزار شد که آثار ارائه شده در آن با نمایشگاه جدیدش متفاوت بود.

پری سیف‌اله‌زاده متولد ۱۳۴۱ است که دوران آموزش آکادمیک را نزد ابوالفضل دلزنده گذرانده و با تکنیک ایر براش آشنا شده است. او در همان سال‌ها به تولید نقاشی پشت شیشه فعالیت داشته و بیلبردهای تبلیغاتی که با دست انجام می‌گرفته را نقاشی کرده است. او همچنین دوره‌های طراحی و رنگ‌شناسی آکادمیک را گذرانده و تا امروز در چندین نمایشگاه گروهی شرکت و نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی