Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@03:13:45 GMT

پنج سالن به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۵۳۸۴

پنج سالن به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود

خرداد: مدیر عامل موسسه بهمن سبز تاکید کرد تا پایان امسال و طبق برنامه 5 سالن به سینماهای حوزه هنری افزوده می‌شود.

به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین، محمود کاظمی مدیر عامل این موسسه در ششمین سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری گفت: طبق برنامه تعداد سالن‌های حوزه هنری در پایان سال 97 باید به 120 عدد برسد، ما طبق برنامه پیش رفته ایم و امیدواریم برای تحقق این چشم انداز تا پایان امسال پنج سالن دیگر به سینماهای این نهاد اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج سال نخست فعالیت این موسسه به پایان رسید، به امید خدا در پنج سال دوم علاوه بر ادامه بازسازی و نوسازی سینماهای حوزه هنری، برای کشف و تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش سینماداری تلاش خواهیم کرد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: با وجودی که رئیس محترم حوزه هنری آقای مومنی شریف و رئیس محترم سازمان سینمایی سوره مهر آقای حمزه‌زاده، همواره در کنار موسسه بهمن سبز بوده‌اند اما مدیران امور سینمایی هر استان، باید متوجه باشند که جذب سرمایه‌های استانی و توجه دادن مسئولان و مدیران هر منطقه به لزوم بررسی وضعیت سینماها و فضاهای فرهنگی امری ضروری است. حوزه هنری در پنج سال اخیر، نمره بالایی در نوسازی و بازسازی سینماهایش داشته و این روند را ادامه خواهد داد، اما طبیعی است که انتظار داشته باشیم نهادهای مسئول در هر استان، توجه بیشتری به این تلاش و همت نشان بدهند.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز با اشاره به حضور پردیس سینمایی ساحل و چهارباغ اصفهان در مجموعه سینماهای سی و یکمین جشنواره فیلم کودک گفت: سینماگران، نمایندگان رسانه‌ها و علاقه‌مندانی که در دو پردیس شاخص اصفهان به تماشای فیلم‌های جشنواره خواهند نشست، داوران خوبی برای ارزیابی تلاش‌های این موسسه هستند. این دو پردیس مدرن و مجهز که با معماری ایرانی و زیبایش میزبان جشنواره هستند، بخشی از بضاعتی است که سینماهای حوزه هنری دارند. امیدواریم در پنج سال دوم، همه شهرهای ایران از نعمت چنین پردیس‌هایی برخوردار باشند.

سمینار مدیران امور سینمایی حوزه هنری شنبه و یکشنبه 16 و 17 تیرماه به میزبانی بهمن سبز در تهران برگزار شد. در حاشیه این رویداد از سعید شرفی مدیر امور سینمایی همدان، مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی اصفهان، فرزاد جعفری مدیر امور سینمایی خوزستان و غلامرضا فرجی مدیر امور سینمایی تهران تقدیر شد. 

برچسب ها: حوزه هنری ، سینما ، فرهنگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: حوزه هنری سینما فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: آیین گل‌غلتان در خانه تاریخی آل‌یاسین، واقع در خیابان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹:۳۰ تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» با حضور کودکان و مادران  برگزار می‌شود.

 سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند، بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل کاشان با بیان اینکه آیین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آیین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس