Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:12:20 GMT

امیدهای دختر پرچمدار در 20 سالگی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۵۶۰۱

دختر تکواندوکار ایرانی بعد از اعلام خبر پرچمداری اش با انگیزه بیشتری تمرین می کند.

به گزارش "ورزش سه"،  کیمیا علیزاده امروز 20 ساله شد. این دختر تکواندوکار که در المپیک 2016 با کسب مدال برنز تاریخ ساز شد؛ حالا خودش را برای کسب اولین مدال در بازی های آسیایی آماده می کند. 


چند روز قبل از تولد 20 سالگی یکی از بهترین اخبار عمر ورزشی کیمیا به گوشش رسید؛ او پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی شد تا مسئولیت بزرگی را در این سن و سال پایین برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیمیا که نشان داده روی شیاپچانگ از مصاف با بزرگان جهان هم نمی ترسد، این روزها تمریناتش را در کنار سایر تکواندوکاران دنبال می کند. 


قطعا تمام نگاهها در بازی های آسیایی به پرچمدار جوان کاروان ایران خواهد بود تا او بعد از مدال تاریخی اش در المپیک این بار در جاکارتا طلایی شود. 


عکس ها: سارا عبداللهی

 

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!

روماریو در 58 سالگی باز هم پا به توپ می‌شود.

طرفداری | روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

با اعلام روماریو در شبکه‌های اجتماعی، او نام خودش را به عنوان یکی از بازیکنان باشگاه آمریکا RJ در لیگ دسته دو ریو دو ژانیرو ثبت کرده، باشگاهی که ریاست آن را بر عهده دارد. این اسطوره 58 ساله در بازی‌های آینده آمریکا RJ برای این تیم به میدان خواهد رفت. گفتنی است پسر او، رومارینیو نیز برای تیم آمریکا RJ بازی می‌کند و روماریو فرصت هم بازی شدن با فرزند خود را دارد. روماریو در X (توییتر سابق) نوشت:

حال آماده هستم تا به آمریکا RJ محبوبم در چندین بازی کمک کرده و همچنین، رویای بازی در کنار پسرم را محقق کنم. ورزشکاران و بازیکنان فوتبال اندکی این فرصت را داشته‌اند که در کنار پسر خود بازی کنند و من در 58 سالگی، هنوز در فرمی فوق العاده قرار دارم. امیدوارم او گاهی به من پاس دهد و با من بازی کند، تا بتوانم بهترین گلزن بمانم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت