Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@01:34:15 GMT

ممنو‌ع‌الخروجی مرحوم نوروزی شایعه یا واقعیت؟

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۶۰۶۶

ممنو‌ع‌الخروجی مرحوم نوروزی شایعه یا واقعیت؟

حتی یکی از خبرنگاران ورزشی و از مسئولان روابط عمومی ورزش شهرداری نیز در توئیترش نوشت: «اداره مالیات نامه‌ای به منزل مرحوم هادی نوروزی ارسال و اعلام کرده: در صورتی‌که مالیات مطالبات‌تان از باشگاه پرسپولیس پرداخت نشود، هادی نوروزی ممنوع‌الخروج خواهد شد!»

این شایعه عجیب حتی به سوژه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی هم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ساعاتی بعد، معصومه ابراهیم پور همسر هادی نوروزی در واکنش به خبر ممنوع الخروجی همسر مرحومش گفت: «من از این موضوع بی خبر هستم. هیچ نامه‌ای از اداره مالیات به دست من و یا خانواده هادی نرسیده، اما اگر این مساله صحت داشته باشد، واقعا مسخره است. یادم هست چند روز بعد از فوت هادی به ما گفتند مالیات او توسط باشگاه پرداخت شده، اما حالا این خبر منتشر می‌شود.»

مهدی، برادر مرحوم هادی نوروزی هم با ابراز ناراحتی از انتشار این شایعه عنوان کرد: بنده با آقای علیپور مسئول مالی باشگاه پرسپولیس هم تماس گرفتم که از چنین موضوعی اظهار تعجب کرد.

در همین رابطه «محمدرضا نوری» رئیس امور مالیاتی تهران با تکذیب خبر ممنوع الخروجی مرحوم هادی نوروزی به دلیل بدهی مالیاتی گفت: «علیرضا خوشوقت» مدیرکل امور مالیاتی شمال تهران که حوزه ورزشکاران در این اداره کل مستقر است، با «معصومه ابراهیم‏‎پور» همسر مرحوم هادی نوروزی و همچنین «حمید رضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و اعلام کرده که نامه‌ای مبنی بر ممنوع‎الخروجی این بازیکن به دلیل بدهی مالیاتی صادر نشده و این خبر کذب است.

هرچند که این مطلب شایعه‌ای بیش نیست، اما موضوع پرداخت مطالبات ورزشکاران فقید، موضوع مهمی است که مسئولان باشگاه‌ها نباید آن را فراموش کنند؛ موضوعی که هم «معصومه ابراهیم‏‎پور» همسر مرحوم هادی نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس، هم فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال از آن گلایه دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ممنوع الخروجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا | مرگ یکی از اراذل و اوباش در پایتخت 

یک منبع آگاه به ایرنا گفت: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

کد خبر 844966 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا | مرگ یکی از اراذل و اوباش در پایتخت 
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم