Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:00:08 GMT

مدیران فاقد توان مدیریت اقتصادی تغییر کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۶۳۵۱

مدیران فاقد توان مدیریت اقتصادی تغییر کنند

به گزارش خبرگزاری مهر و  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در جلسه بررسی آخرین تحولات حمایتی از فعالین اقتصادی در بخش تولید افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور با چالش هایی روبرو است و اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم باید به سه نکته توجه ویژه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرعت، دقت و صحت تصمیمات را از نکات ضروری برای عبور از چالش ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید با ایجاد کار و رونق اقتصادی در مقابل فشار های روانی ایجاد شده توسط دشمنان بایستیم.

حجت الاسلام آل هاشم نقش مسئولان را در این میان بسیار مهم ارزیابی و بیان کرد: همدلی مسئولان با مردم و بویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است و مسئولان باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

وی همچنین امید آفرینی در میان مردم را از دیگر نکات مهم عبور از چالش های اقتصادی عنوان کرد و افزود: هرکسی که بخواهد در میان مردم یاس و نا امیدی ایجاد کند باد در مقابلش ایستاد، چرا که در وضعیت موجود انسجام و وحدت داخلی عانل اصلی گذر از مشکلات کنونی کشور است.

حجت الاسلام  آل هاشم در ادامه به مساله برق واحد های تولیدی لوازم خانگی نیز اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو درخواست داریم تا همراهی لازم با صنعتگران و تولید کنندگان لوزام خانگی را داشته باشند تا این تولید کنندگان نیز بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق های صنعتی قرار بگیرند.

امام جمعه تبریز  ادامه داد: بانک ها باید برای رونق اقتصادی وارد میدان شوند و اگر می خواهیم شاهد رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم باید بانک ها نسبت به ارایه تسهیلات با کارمزد پایین اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه ظبق گزارشات رسیده محیط زیست از فعالیت واحد های صنعتی در منطقه کجاباد جلوگیری می کند خاطر نشان کرد: آیا واقعا واحد های صنعتی موجود در این منطقه از نظر زیست محیطی به منطقه ضرر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان مرتبط خواست به مشکلات واحد های صنعتی این منطقه رسیدگی کنند.

کد خبر 4343263

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد آتش سوزی سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند

شهردار دهدشت گفت: «شهرداری دهدشت توانایی مالی پرداخت حقوق، مزایا و کوچک‌ترین خدمات رفاهی به کارگران خود را ندارد.»

به گزارش ایلنا، وی با انتقاد از مسئولان ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر از آن حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی‌داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمتگذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسئولان شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می‌کند، اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحمات و سختی‌هایی که متحمل شده‌اند، حمایت نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد