Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:09:43 GMT

قاتل ۸ زن به قصاص محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۶۶۷۳

قاتل ۸ زن به قصاص محکوم شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاوش پور  رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: متهم مرد پرونده (ف. ن) به جرم ۸ فقره قتل عمد زن مسلمان به ۸ فقره قصاص نفس محکوم شد که اولیای دم مقتولان با پرداخت یک دوم دیه کامل مرد مسلمان یا پرداخت دیه از بیت المال در اعمال ماده ۴۲۸ قانون مجازات اسلامی، می‌توانند قصاص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرد به جرم جنایت بر میت نسبت به ۶ نفر به ۶ فقره یک دهم دیه کامل در حق مقتولان و ۶ فقره ۱۰۰ ضربه شلاق تعزیری و همچنین به جرم ۸ فقره سرقت طلاجات مقتولان به مجازات ۸ فقره سه سال حبس و ۸ فقره یکصد ضربه شلاق تعزیری و رد اموال مسروقه در حق اولیای دم محکوم شد.

سیاوش‌پور در ادامه به شرح محکومیت متهم زن پرونده پرداخت و گفت: متهم زن پرونده (ل. گ) به جرم معاونت در یک فقره قتل به ۱۲ سال حبس تعزیری و به جرم مورد معامله قراردادن۴ فقره طلاجات متعلق به مقتولان به ۴ فقره ۴ سال حبس و ۴ فقره ۸۰ ضربه شلاق محکوم شد.

وی گفت: در خصوص سایر اتهامات متهم زن پرونده (ل. گ) مبنی بر خودداری در مساعدت به فردی که در خطر جانی بوده و مساعدت در خلاصی متهم اصلی از محاکمه و مجازات برای این زن رای برائت صادر شد.

این مقام ارشد قضایی در پایان تصریح کرد: رای صادره ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در دیوانعالی کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام/ی

 

قصاص قاتل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک محکوم به قصاص در کجور

رئیس کل دادگستری مازندران از رهایی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم، در روستای صالحان بخش کجور نوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، عباس پوریانی اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف دادگاه کجور، زندان شهرستان نوشهر و رئیس حوزه قضائی بخش کجور، یک محکوم به قصاص نفس از توابع روستای صالحان کجور به زندگی بازگشت.

وی افزود: تلاش در راستای صلح و سازش در خصوص پرونده مذکور، منجر به گذشت و اخذ رضایت از خانواده اولیای دم و رهایی فرد محکوم به قصاص شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با گذشت خانواده اولیای دم، چهره زیبای عفو و گذشت در استان مازندران به نمایش درآمد و این محکوم از قصاص نفس با رهایی از قصاص به آغوش خانواده بازگشت.

کد خبر 746615

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • رهایی یک محکوم به قصاص در کجور