Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانندگان و مردم شهرستان لنده به دلیل قطعی مکرر برق وافت فشاربرق جایگاه CNG شهرستان لنده خواستار رفع این معضل در این شهرستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، با افزایش دمای هوا و چند برابر شدن میزان مصرف مردم تنها جایگاه CNG شهرستان لنده متاثر از این قطعی مکرر نبوده است به طوری که چندین روز است که صف این جایگاه چنان طولانی شده است که این مسئله باعث نگرانی و اذیت مردم نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رانندگان تاکسی های آژانس از ساعت 16 تا 19در صف پمپ گاز هستند که این چند روز به دلیل قطعی و افت شدید فشار متصدیان جایگاه  CNG در ارائه خدمات به مشتریان به دلیل همین نواسانات برقی ناتوان مانده اند که این قطعی و افت فشار علاوه بر نگرانی مردم نگرانی مسئول این جایگاه را در پی داشته است.

 

 

متاسفانه دومداره کردن خط برق لنده که چندین سال است از سوی مسئولان مطرح می شود هنوز وارد مدار نشده است و مردم شهرستان لنده در طول روز نیز شاهد قطعی های مکرر می باشند که این مسئله نیز تا کنون باعث وارد نمودن خسارات زیادی به دستگاه های خنک کننده از جمله کولرهای آب و گازی وارد نموده است.

 

 

امیداست مسئولان نسبت به رفع این معضل که چندین سال است گریبان گیر مردم شهرستان لنده است همتی مضاعف داشته باشند و انتظار می رود مردم نیز با توجه به وضعیت کلی برق کشور نسبت به رعایت الگوی مصرف برق نهایت دقت را داشته باشند تا کمتر شاهد قطعی برق به خصوص در ساعت اوج مصرف باشیم.

 ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

                                    انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان گفت: متأسفانه گزارشگر بازی در طول مسابقه بارها الفاظ نادرستی علیه سپاهان به کار برد.

ب️ه گزارش فارس، مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان: بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از میزبانی خوب مردم بندرانزلی تشکر می‌کنیم. احترام زیادی برای مردم انزلی و تیم انزلی قائل هستیم.

وی افزود:جا دارد گلایه هواداران سپاهان را مطرح کنم؛ متأسفانه گزارشگر بازی در طول مسابقه بارها الفاظ نادرستی علیه سپاهان به کار برد که این رفتار غیرحرفه‌ای بود. همه دیدند سپاهانی که از ابتدای فصل به آن نسبت "پرمُهره" می‌دادند، امروز ۴ بازیکن زیر ۲۰ سال روی نیمکت خود داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سپاهان باخت، ملوان مساوی کرد حسرت سپاهان برای شکست ملوان 10 ساله شد

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • فیلم| تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • فیلم/ تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • ببینید | تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • گلایه رانندگان در راه مانده کنارک | مردم پشت خط منتظرند ...+ فیلم
  • فیلم/ گلایهٔ رانندگان در راه ماندهٔ کنارک