Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@05:40:00 GMT

آماده سازی تیم کونگ فو قم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۷۲۹۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قم رزمی کونگ فو کرج مسابقه بزرگسالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ناوگان ایران‌ایر برای حج ۱۴۰۳

سرپرست معاونت مهندسی وتعمیرات ایران ایر گفت:‌ ایران‌ایر در حال آماده‌سازی ناوگان پروازی برای انجام عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسن بوذری اظهار کرد:‌ مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پرواز عملیات حج تمتع سال1403 در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود. با توجه به گستردگی این عملیات در سطح  کشور، تمهیداتی برای انجام این عملیات پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است.
 
وی با بیان این‌که یکی از اقدامات آماده‌سازی ناوگان برای انجام پروازهای حج است، افزود:‌ در حج تمتع 1403 ایران‌ایر از از ناوگان ایرباس (A300-600 ,A310, A300B4)‌ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اورهال 2 فروند هواپیمای A300-600  و A310-300 گفت: هواپیمای A300-600 تحت تعمیرات سازه‌ای (S-CHECK) و ایرباس A310-300 نیز تحت تعمیرات چک C قرار دارند.

بوذری با تاکید بر این‌که تمامی تعمیرات  توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات ایران‌ایر انجام می‌شود، اضافه کرد: در این نوع تعمیرات تمامی قسمت‌های بال و بدنه، موتورها و سیستم‌های الکترونیک مطابق با آخرین استانداردها و بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده مورد بازرسی و چک‌های دقیق قرار می‌گیرند. براساس برنامه ریزی صورت گرفته این هواپیماها در صورت تامین قطعات مورد نیاز پیش از آغاز عملیات حج فعال خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • آماده‌سازی ناوگان ایران‌ایر برای حج ۱۴۰۳
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان