Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@07:19:35 GMT

بیانیه فیفا برای نجات یافتگان حادثه غار تایلند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۷۴۸۵

۱۲ پسربچه و مربی‌شان بعد از بارش سنگین در شمال تایلند، در غاری گرفتار شدند. با این حال عملیات نجات آن‌ها به صورت کامل صورت گرفت و این افراد نجات یافتند.

در بیانیه فیفا آمده است: فیفا خوشحالی خود را از اخبار نجات ۱۲ فوتبالیست نوجوان و مربی‌شان ابراز می‌کند. از همه کسانی که در این عملیات نجات شرکت داشتند قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال تایلند به ما اعلام کرد به دلایل پزشکی پسرها قادر به سفر روسیه و تماشای دیدار نهایی نیستند. اولویت فیفا حفظ سلامت این افراد است و ما به دنبال فرصت دیگری خواهیم بود تا این پسرها را به یک رویداد فیفا دعوت کنیم. ما همچنین ملاقاتی هم با رییس فدراسیون فوتبال تایلند در حاشیه دیدار نهایی جام جهانی خواهیم داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند