Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@18:33:42 GMT

«دختر خداحافظی» به نیمه راه رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۷۵۷۰

به گزارش پارس نیوز، 

فیلم «دختر خداحافظی» جدیدترین فیلم فرزاد فرزین 70 درصد از فیلمبرداری خود را در کشور پرتغال و در دو شهر لیسبون و پورتو به اتمام رسانده است.

بقیه فیلمبردای این فیلم قرار است در خلیج فارس و شهر شارجه امارات فیلمبرداری شود. گروه سازنده این فیلم منتظر مناسب شدن دمای هوا در شارجه هستند تا بتوانند صحنه‌های باقی مانده را به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم جدید سام قریبیان با سرمایه خارجی ساخته می شود و محصول مشترک پرتغال، ایران و کره جنوبی و اقتباسی آزاد از داستان مشهور نیل سایمون، نمایشنامه نویس معروف است.

مجید عبدالرزاق، جلی هاوی، آندره باربوسا، اگزالو کاجیاو، ریچارد استمنز و سام قریبیان بازیگران فیلم «دختر خداحافظی» را تشکیل می دهند.

این فیلم داستان جوانی از حوزه خلیج فارس و عاشق بازیگری و جویای نام است که به دنبال هدفش به اروپا سفر می‌کند تا بتواند شانس خود را برای حضور در فیلم یک کارگردان سرشناس ایرانی که در اروپا فیلم می‌سازد امتحان کند، اما آشناییش با زنی آمریکایی که در پرتغال با دخترش تنها زندگی می‌کند، سرنوشتش را تغییر می‌دهد.

از عوامل این فیلم می توان به کارگردان: سام قریبیان، نویسندگان: به ازل اوویس و سام قریبیان بر اساس داستان «دختر خداحافظی» اثر نیل سایمون، تهیه کنندگان: پل هیوز و سان جیم کیم، مدیر فیلمبرداری: روئی پاکاس، تدوین: اریکا کانچا، صدابردار: دنی بارسلوس، صداگذاری: آنتوآن جراویس، طراح هنری: تارا هرناندز، موسیقی: راب سایمون، مدیر تولید: آلکس کاستلو و لیلا شارمات، مشاور تولید: نگار شیخ، منشی صحنه: کارولینا کوستا، دستیار فیلمبردار: نیک داکولاس، انتخاب بازیگران: آلیس ولفنسن، مجری طرح: کپریکورن اینترتیمنت و مشاوره پروژه: شیواآبا اشاره کرد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرزین پرتغال لیسبون خلیج فارس سرمایه ایران کره جنوبی حوزه خلیج فارس حوزه خلیج فارس خلیج فارس سرمایه کره جنوبی لیسبون پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را برخلاف دو بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سکولو به مصاف بوآویشتا رده چهاردهمی رفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، امروز هم توانستند به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و مقابل بوآویشتا متوقف شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در روزی که بوآویشتا یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک در زمین حریف خود رضایت داد تا 33 امتیازی شود و از سقوط مستقیم از لیگ برتر پرتغال نجات پیدا کند و در رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور ثابت، امروز مقابل بوآویشتا در دقیقه 75 وارد زمین شد تا هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال