Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: استعمار بااستفاده از رسانه‌های خود تلاش می‌کند ارزش‌های دینی را عقب افتادگی معرفی کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید یامین‎پور بعدازظهر سه شنبه در ویژه برنامه پرسمان دینی که در صحن جمهوری اسلامی برگزار شد اظهارکرد:رهبر معظم انقلاب بار‌ها از استعمار فرانو سخن گفته اند، غرب در این شیوه با عوامل و رسانه‌‏هایی که در دست دارد به دنبال ترویج ضد ارزش‏هاست، آن‌ها ارزش ‏های دینی را یک معضل و عقب افتادگی معرفی کرده و به جای آن بی‏‌حیایی و آزادی جنسی را یک ارزش معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:حقوق و قانون زمانی به کار گرفته می‏‌شود که اخلاق در جامعه کم رنگ شود، اگر همه افراد مبتنی بر اخلاق انسانی و اسلامی رفتار کنند، دیگر لزومی بر اجرای قانون نیست، چون همه بر اساس اخلاق زندگی می‏کنند و از حد و مرز خویش عبور نمی‏‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد جهان غرب را طوری توصیف می‏‌کنند که گویی از بهشت سخن می‌‏گویند، در حالی که با مطالعه در مورد قوانین جامعه غربی، مجرمان، مسائل جنسی و مواد مخدرمی توان به عمق فضاحت اخلاق در جامعه غربی پی برد.

یامین پور تصریح کرد: در حال حاضر کشور‌هایی که در مسائل جنسی آزادتر هستند، بالاترین آمار خودکشی و افسردگی را دارند.

وی ادامه داد: اسلام بر موضوع عفت و حیاء و پایداری نظام خانواده تاکید دارد چرا که وقتی خانواده حفظ شود و اخلاق در آن جاری شود، دیگر مسائلی، چون خیانت، اعتیاد، بی‎فرهنگی و دیگر معضلات اجتماعی وجود نخواهد داشت.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی گفت: انقلاب باعث رشد در خیلی از بخش‌ها شده است، اما دشمن با تزریق یاس و ناامیدی می‏ خواهد مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند، حتی برخی بر این باورند زمان پهلوی دینداری بیشتر بوده، در حالی که اکنون بیشتر است.

وی گفت: دوران پهلوی در دبیرستان‏‌ها دانش آموزان زیادی داشتیم که اسلام را قبول نداشتند، ولی در حال حاضر این آمار بسیار ناچیز و نزدیک به صفر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو