Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- منابع نزدیک به خانواده رهبر جنبش اسلامی نیجریه که در بازداشت به سر می‌برد، اعلام کردند که وضعیت جسمانی شیخ «ابراهیم الزکزاکی» وخیم است، لذا هر چه سریعتر باید آزاد شود.

«ابب یونس ابوبکر» نویسنده و روزنامه نگار نیجریه‌ای اعلام کرد که سلامت جسمانی شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در معرض خطر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس ابوبکر خواستار آزادی هر چه سریعتر شیخ الزکزاکی شد و گفت: شرایط جسمانی رهبر جریان اسلامی نیجریه در حالی رو به وخامت می‌رود که تنها دو روز به بازگشت او به دادگاه باقی مانده تا با اتهامات جعلی وارده از سوی دولت نیجریه مواجه شود.

به گزارش شبکه الغدیر، او افزود: دو روز مانده به محاکمه شیخ زکزاکی، مقامات نیجریه، اتهامات دروغینی علیه الزکزاکی مطرح کردند که توجه ناظران و حقوق دانان داخل و خارج نیجریه را به خود جلب کرد.

از سوی دیگر، «ابراهیم موسی» سخنگوی جنبش اسلامی می‌گوید که شیخ نیاز به مراقبت فوری پزشکی نیاز دارد تا بار دیگر به سکته مغزی دچار نشود.

ابراهیم موسی از مسئولان نیجریه‌ای خواست تا برای معالجه و درمان شیخ الزکزاکی فورا او را آزاد کنند.

شیخ زکزاکی زمستان سال گذشته شدیداً بیمار و به گفته دخترش دچار سکته مغزی شده بود.

با این وجود، هیچ یک از مقامات نیجریه‌ای، دلیلی بر ادامه بازداشت شیخ زکزاکی و تلاش برای محاکمه وی پس ازصدور دستور آزادی وی توسط دادگاه نداشتند.

نظامیان ارتش نیجریه در آذر ماه سال 94 در یورشی وحشیانه به محل سکونت شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر جریان اسلامی نیجریه، ۲۰۰۰ نفر را شهید و هزاران نفر دیگر را زخمی کرده و شیخ و همسرش را نیز دستگیر نمودند و از آن زمان به بعد، مناطق مختلف نیجریه صحنه اعتراضات مردمی در حمایت از شیخ زکزاکی و محکومیت ارتش این کشور بوده است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند

به نظر می‌رسد که روزه تمایلی به هدایت بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | ظهر امروز اعلام شد که رالف رانگنیک با پیشنهاد سرمربی‌گری در بایرن مونیخ مخالفت کرده و به این تیم نمی‌رود. این در حالی است که پیش‌تر، یولیان ناگلزمان و ژابی آلونسو نیز به سینه سران بایرن مونیخ دست رد زده بودند.

در پی پاسخ منفی رالف رانگنیک، برخی رسانه‌ها از تمایل مکس ابرل به استخدام همکار سابق خود یعنی مارکو روزه خبر دادند. روزه و ابرل در لایپزیش با یکدیگر کار می‌کردند و از دوستی صمیمانه‌ای برخوردارند.

در کنفرانس خبری پیش از جدال لایپزیش با هوفنهایم، از مارکو روزه سوال شد که اگر مکس ابرل برای هدایت بایرن مونیخ با تو تماس بگیرد، چه پاسخی خواهی داد؟

روزه نیز در جواب گفت:

هروقت مکس ابرل با من تماس می‌گیرد، من تلفن او را پاسخ می‌دهم و احوالش را می‌پرسم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که یک روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم. فکر می‌کنم بایرن مونیخ، بدون مارکو روزه هم می‌تواند به خوبی اوضاع فعلی را پشت سر بگذارد. گاهی اوقات شرایطی در فوتبال پیش می آید که تیم ها را در سختی قرار می‌دهد. نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ اصلا کار ساده‌ای نیست. با این وجود، من مطمئن هستم که آنها راه حل خوبی پیدا خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • جای دانشجو زندان نیست!