Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت معتبر آمریکایی سی و نه تصویر معتبر جام جهانی روسیه را منتشر کرده است که در این مطلب تصویری از ناراحتی یک هوادار مصری پس از شکست تیمش مقابل اروگوئه دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک سایت مطرح آمریکایی، به منتشر کردن سی و نه تصویر جالب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری پارس فوتبال، پیش از این مطلب دو مطلب در این خصوص منتشر کرده است. در اولین مطلب تصاویری از ” شادی هواداران کره پس از پیروزی مقابل آلمان تا اشک های یک هوادار دو آتیشه پرو پس از شکست مقابل فرانسه ” و در دومین مطلب تصاویری از” دیدار حساس ایران مقابل پرتغال تا حضور هوادار کامرونی در بازی های عربستان ” منتشر شده است.

 

۲۱- واکنشی از یکی از هوداران آرژانتین دیدار آرژانتین و نیجریه در رستوان سائوپائولو برزیل

 

۲۲- تصویری از خوشحالی لیونل مسی پس از گلزنی مقابل نیجریه و صعود تیمش به دور بعد

 

۲۳- خوشحالی شدید هواداران تیم ملی آرژانتین پس از گلزنی لیونل مسی مقابل نیجریه

 

۲۴- تصویری از هواداران تیم ملی آلمان در دست داشتن پرچم تیم ملی کشورشان در دیدار مقابل مکزیک در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو

 

۲۵- تصویری از یک هوادار تیم ملی آلمان که یک پرچم آلمان را در یک بازوی رباتیک به عنوان یک رویداد عمومی در در برلین به نمایش می گذارد که از این طریق بازی گروه F را بین کره جنوبی و آلمان تماشا می کند.

 

۲۶- تصویری از هواداران تیم ملی برزیل در حال تماشای بازی برزیل و کاستاریکا

 

۲۷- شادی هواداران مکزیک پس از پیروزی مقابل کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر مکزیک سیتی

 

۲۸- تجمع هواداران تیم ملی تونس در ورزشگاه المنزه در شهر تونس برای تماشا دیدار تونس و انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

۲۹- ناراحتی شدید هوادار مصر پس از شکست تیم ملی کشورش مقابل اروگوئه با نتیجه یک بر صفر

 

۳۰- تصویری از هوادار تیم ملی استرالیا در ورزشگاه المپیک فیشت در دیدار با پرو

 

منبع: theatlantic

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی تیم ملی فوتبال برزیل جام جهانی روسیه لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر جام جهانی تیم ملی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس رونالدو لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش اینفوگرافی باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی سپاهان در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته در روزهای خوب و رو به اوج خود نتوانست مقابل ملوان در انزلی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند، کسی تصور نمی‌کرد قرار است در آینده این تیم به کابوس مرد پرتغالی و هواداران اصفهانی بدل شود.

با این حال وقتی چند ماه بعد وقتی سوت پایان دیدار سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان به صدا درآمد، مورایس از شدت عصبانیت و ناراحتی برای اولین و آخرین مرتبه حاضر نشد به نشست خبری برود. این مرد پرتغالی حق هم داشت، چرا که همین لغزش سبب شد تا پرسپولیس قهرمانی را از آن خودش کند.

در این فصل از مسابقات لیگ برتر هم اولین ضربه محکم توسط تیم‌های لیگ برتری به سپاهان از سوی ملوان زده شد. سپاهان در آن مقطع ترسناک و خطرناک بود و حتی حواشی ریز و درشت هم نتوانسته بود لطمه‌ای به این تیم وارد کند، اما در شرایطی که تصور می‌شد، سپاهان بتواند با یک پیروزی آسان از ملوان در دیدار رفت عبور کند، وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، تابلوی ورزشگاه نقش جهان در میان بهت و حیرت هواداران اصفهانی نتیجه 3 بر 2 را نشان می‌داد.

سپاهان برعکس سه بازی گذشته با شرایط کاملا متفاوتی به بازی چهارم مقابل ملوان رسیده بود. در سه بازی قبلی شرایط سپاهان از نظر فنی و روانی خوب بود، اما آنها در حالی امروز مقابل تیم آماده مهدی تارتار صف آرایی کردند که فراز و نشیب زیادی داشتند و ثبت یک شکست دیگر چندان دور از انتظار نبود.

با این حال و با وجود اینکه سپاهان در مقابل هواداران ملوان نیمه اول را مقابل تیم منسجم تارتار با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد، در نیمه دوم نمایش درخشانی داشت و موفق شد با دبل شهریار مغانلو به بازی برگردد و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

این پیروزی علاوه بر اینکه سپاهان را با روحیه بالایی به مسابقات جام حذفی می‌فرستد و در لیگ نیز باعث تغییر شرایط تیم شد، برای مورایس هم از نظر فردی بسیار پراهمیت بود؛ چرا که او سرانجام موفق به شکست تابوی رویارویی‌هایش برابر ملوان شد و پس از دو تساوی و یک شکست، اولین پیروزی را دشت کرد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد