Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بلژیک تفاوت تیمش و فرانسه در اولین بازی نیمه نهایی جام بیست‌و‌یکم را در استفاده از موقعیت‌ها و ضربات پایان دو تیم دانست. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ ورزشی فوتبال جهان جام جهانی ۲۰۱۸ نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فرانسه در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی، گفت: متأسفانه فقط یک ضربه شروع مجدد نتیجه بازی را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دو تیم بسیار نزدیک و پایاپای بود و مشخص بود تیمی که بتواند ضربات آخرش را بهتر بزند و کمی هم شانس داشته باشد برنده میدان خواهد بود. اما در این بازی روحیه خوبی داشتیم و خوب جنگیدیم.

مارتینس با تأکید بر اینکه تیمش به حریف قدری باخته است افزود: باید مد نظر داشتیم باشیم که حریف یک تیم قدرتمند بود و در فوتبال هم یک تیم می‌برد و تیم دیگر می‌بازد. با این حال اما بازنده سربلند هستیم چون تمام تلاشمون کردیم و تا لحظه آخر جنگیدیم. همانطور که گفتم فقط یک کرنر نتیجه را تعیین کرد. چنین بازی‌‌ها را فقط با توجه به جزئیات می‌توانید ببرید و فرانسه هم نتیجه گرفت چون که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و ضربات آخرش را بهتر زد.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان عنوان کرد: ما باید سرمان را بالا بگیریم. ناراحتیم که نتیجه لازم را نگرفتیم اما بازیکنان ما در این بازی واقعاً تمرکز داشتند و جنگیدند. مسلماً وقتی نتیجه نمی‌گیرید ناراحت می‌شود اما ما نگاه‌مان به بازی بعدی (رده‌بندی) است و می‌خواهیم در آن نتیجه خوبی کسب کنیم تا جام را به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم