Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "آنتونیو باندراس" بازیگر مطرح سینمای هالیوود به پروژه جدید فیلم "مردان ایکس" با نام "جهش یافته تازه" پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "آنتونیو باندراس" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که بیشتر برای بازی در فیلم "دسپرادو" شناخته می شود به پروژه جدید فیلم "مردان ایکس" با نام "جهش یافته تازه" پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در این نسخه از فیلم مردان ایکس عدم حضور تمامی بازیگران اصلی این فیلم و حضور چهره های جدید سینمایی است. این فیلم مستقل از مردان ایکس ساخته شده است.

فیلم سینمایی "مردان ایکس (تازه ترین جهش یافته)" به کارگردانی "جاش بوون" تابستان 2017 فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و وارد مراحل پس از تولید شده است.

"جاش بوون" و "کریس کلارمونت" نگارش فیلمنامه این اثر که تازه ترین نسخه از مجموعه مردان ایکس محسوب می شود را از سال گذشته آغاز کرده اند.

انتشار این تصاویر در صورتی انجام شده که همگی در انتظار جایگزین هیو جکمن در نقش وولورین هستند. وی چند ماه پیش پس از 16 سال از بازی در این نقش استعفا داد.

این فیلم داستان شخصیت جهش یافته ای را دنبال می کند که به تازگی زیر نظر اساتید ایکس از مدرسه اکساویر فارغ‌التحصیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مردان ایکس آنتونیو باندراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با شهرداران کلانشهر‌های کشور گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که استطاعت مالی محدود دارند. برای این عزیزان، شهرداری مشهد باید زائرسرا‌های ارزان قیمت ایجاد کند تا زائران به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نشوند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: عنوان مدیریت شهری، عنوان جامعی است که غیر از مدیریت خدمات شهری، مدیریت اجتماعی، سیاسی و بالاتر از همه فرهنگی شهر را هم دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منظور از پیوست فرهنگی در خدمات شهری، ترویج فرهنگ دینی در جامعه است گفت: مهم‌ترین علتی که باعث بروز این نارضایتی‌ها می‌شود، نبود پیوست فرهنگی در کنار خدمات شهری است. مقصود بنده این است که بستری از خدمات فرهنگی تعریف شود تا به همراه خدمات اجتماعی و شهری، مردم از آن استفاده کنند تا شهرداری منحصر در یک جریان خدماتی محض نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: باید پیوست فرهنگی مبتنی بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد تا مردم به یاد بیاورند این خدمات از طرف دلسوزترین برادرانشان در مدیریت شهری به آن‌ها عرضه می‌شود.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهر‌ها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن‌ها در عرصه فرهنگ است. در یک قلم، همین موضوع ازدواج جوانان را ببینید. اینکه سن ازدواج بالا رفته، عمده ریشه آن در فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت مالی یک مرد خانواده دار و کامل نرسند، ازدواج نمی‌کنند. اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • گل مایکل آنتونیو به بایرلورکوزن (وست هم 1-0 بایرلورکوزن)
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • آنتونیو رودیگر، بازیگر نقش مکمل رئال مادرید در ضربات پنالتی! + عکس
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست