Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد؛ تانکر حامل سوخت که از بلوار دکتر حسینی به سمت پایین در حال حرکت بود با یک دستگاه اتوبوس برخورد و بعد از انفجار موجب کشته و زخمی شدن چند سرنشین اتوبوس شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

به گزارش فارس، اتوبوس بر اساس آمار ترمینال حامل ۱۱ مسافر ۲ راننده و یک کمک راننده بوده است، اما آمار دقیقی از کشته و زخمی شدگان این حادثه هنوز در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس سنندج _ تهران، ساعت ۱۲ مربوط به تعاونی “دیدار سیر گیتی” بوده که به محض خروج از ترمینال، تانکر حامل سوخت مازوت از پشت با آن برخورد و دچار حریق می شود.

کل سرنشینان اتوبوس یک راننده، یک کمک راننده، یک شاگرد راننده و مسافرین در زمان خروج از ترمینال ۱۴ نفر بوده که بر اساس آمار ارائه شده از سوی شاگرد راننده که در آخرین لحظه از اتوبوس به بیرون پریده ۳ مسافر هم بیرون از ترمینال سوار شده‌اند.

چیاکو کریمی و افشین عمومی راننده و شاگرد راننده‌ ای هستند که در این تصادف زنده مانده و ۱۵ سرنشین جان باخته‌اند.

**سواستفاده چند آشوب گر از خاکستر شدن هم وطنان

براساس گزارش آخرین خبر به نقل از منابع خبری، درحالی که تعدادی از هم وطنانمان در حادثه تصادف اتوبوس در سنندج در حال سوختن بودند و مردم و امدادگران مشغول کمک به حادثه دیدگان، تعداد انگشت شمار عناصر آشوب‌گر ناگهان در بین مردمی که در محل حادثه حضور داشتند، ظاهر شدند و به سمت نیروهای امدادی و انتظامی حمله ور و لحظاتی مانع امداد رسانی شدند و با سنگ و چوب به تعدادی از خودروهای دولتی، انتظامی و امداد رسان صدمات جدی وارد کردند که در ادامه ویدئو از حمله این افراد را مشاهده می‌کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

** روایت یک شاهد عینی از حادثه

یکی از رانندگان اتوبوس دچار سانحه تصادف سنندج گفت: در زمان وقوع سانحه تصادف اتوبوس ۱۷ سرنشین داشت که تنها دو نفر نجات پیدا کردند و ۱۵ نفر جان باختند.

چیاکو کریمی یکی از دو راننده اتوبوس که در این حادثه جان سالم به در برده است، در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اتوبوس برای سوار کردن مسافر پشت یک دستگاه وانت توقف کرد که ناگهان همزمان با برخورد تانکر با اتوبوس صدای انفجار بلند شد و تانکر و اتوبوس به صورت همزمان دچار حریق شدند.

وی تصریح کرد: من جلوی در ایستاده بودم به محض انفجار از اتوبوس بیرون پریدم وضعیت واقعا وحشتناکی بود و چیز دیگری بخاطر ندارم.

وی با بیان اینکه در کل ۱۴ مسافر، ۲ راننده و یک شاگرد راننده سرنشین اتوبوس بودیم، اظهار کرد: تنها دو نفر از این ۱۷ سرنشین جان سالم به در برده و مابقی متاسفانه جان باخته‌اند.

 تانکر حاوی نفت مازوت و دارای پلاک کرمانشاه است که اطلاع دقیقی از مسیر ورود و خروج آن تا کنون در دست نیست.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلس راه خرم آباد-اندیمشک گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند سفید با وانت نیسان در کیلومتر ۳۰ جاده خرم آباد به ویسیان، از چهار سرنشین سمند یک نفر در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر به شدت مجروح شدند.

به گفته سرهنگ بیرانوند حال راننده نیسان هم وخیم اعلام شده است.

وی علت حادثه را عدم توانایی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی سرعت در جاده لغزنده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • مثل همیشه، راننده مقصر شد؟
  • (ویدئو) تصادف مرگبار اتوبوس با تانکر سوخت در هلمند افغانستان
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • تصادف اتوبوس با تانکر در جنوب افغانستان ۲۱ قربانی گرفت
  • علت حادثه اتوبوس سرویس کارکنان در پاکدشت خواب آلودگی راننده بود
  • ممنوعیت تردد شبانه تانکر‌های حمل سوخت در جاده قدیم سنندج- مریوان