Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@21:19:13 GMT

علم، اخلاق، مهارت و آموزش شاخص مدارس سما کاشان است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۹۳۶۶

علم، اخلاق، مهارت و آموزش شاخص مدارس سما کاشان است

مسئول راه‌اندازی مدارس سما کاشان، نیاز و ضرورت کنونی جامعه را داشتن این گونه مدارس برای دانش‌آموزان دختر و پسر با رویکرد تربیتی و آموزشی دانست که در آن علم، اخلاق، تعهد، مهارت و تخصص به دانش‌آموزان، آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید اصغر خادم در جمع مدیران و کادر آموزشی مدارس سما کاشان گفت: «تربیت نسلی معتقد به ارزش‌های اسلامی و مسئولیت‌پذیر برای آینده کشور در گرو مدارس تربیت محوری است که باید در چارچوب‌های اخلاقی و دینی و نیز بر اساس تعهد و تخصص تربیت و آموزش دهند و بر همین مبنا خواهد بود که خواهیم توانست اهداف نظام اسلامی را دنبال و محقق سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مسئول راه اندازی مدارس سما کاشان اظهار کرد: «با اهدافی که در اساسنامه مدارس سما آمده است و نیز جدیت و اهتمامی که مسئولان سما و مجموعه کادر آموزشی و مدیریتی سما کاشان بر مسائل تربیتی و آموزشی دارند از مهر امسال شاهد شکل‌گیری مدارس علوی و مهدوی در بعد تربیتی و دانش‌آموزان مهارت‌پذیر در بعد آموزشی در سما کاشان خواهیم بود.»

خادم گفت: «در راه‌اندازی مدارس سما کاشان تلاش کردیم فضاهای آموزشی استاندارد و شاد، کادری مجرب و متعهد، فراهم کردن محیطی بانشاط و منظم و نیز امکانات آموزشی مناسب را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم و بجاست که در این زمینه از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و خیرخواهانه دکتر زینلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و نیز دکتر لاجوردی معاون اداری مالی دانشگاه و دیگرانی که در این مسیر ما را یاری کردند قدردانی کنم.»

خادم بیان کرد: «سعی خواهیم کرد با عملکرد خوب در همه زمینه‌ها سما کاشان تبدیل به برند آموزشی و تربیتی در شهرستان و کشور شود.»

مسئول راه‌اندازی مدارس سما افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در مدارس سما در نخستین سال راه‌اندازی نشان از اعتماد مردم دارالمومنین کاشان به سیستم آموزشی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدواریم با توکل به خدا و تلاش و کوشش، قدردان این اعتماد باشیم.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم

به گزارش جماران؛ صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم،ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است: 

*بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد،آیین نامه توسعه و تقویت مهارت های دانش آموزان.

*هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

*امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

*اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه های سراسر کشور باشیم. 

*همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

*کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

*ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی