Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:39:58 GMT

ایستادگی و پای کار بودن نقطه مقابل تحریم هاست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۰۹۶۳۸

ایستادگی و پای کار بودن نقطه مقابل تحریم هاست

زنجان – ایرنا - نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه مقابل تحریم ها ایستادگی، پای کار بودن و همراهی دسته جمعی در اجرای سیاست های اقتصادی است.

فریدون احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید واقع بینانه به مسائل نگاه کرد، تحریم ها، اقتصاد جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند و در این زمینه حساب شده پیش می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: به حتم این تحریم های حساب شده و هوشمند در اقتصاد کشور اثر گذار خواهد بود اما راه مقابله ای هم در برابر آنها وجود دارد.
احمدی اظهار کرد: در همین مدت کوتاه تاثیر همین تحریم ها بر اقتصاد کشور آشکار شد، ما نباید در برابر آنها تسلیم شد و باید متوجه بود که میزان اثربخشی این تحریم ها به عکس العمل مسئولان نظام جمهوری اسلامی بستگی دارد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه اجرای برنامه ریزی ها، مقاومت در برابر تحریم ها و فشارها، حفظ انسجام ملی، روش اجرای برنامه ها، مکانیزم های کنترلی و فرماندهی تمامی اقدامات راه هایی است که می تواند کشور را در برابر فشار تحریم ها مصون نگاه دارد.
وی خاطرنشان کرد: کسی در چنین جنگ اقتصادی برنده خواهد بود که اهل برنامه ریزی، مقاومت، کار تیمی و انسجام بیشتری باشد.
احمدی ادامه داد: این موضوع را هم نباید فراموش کرد که خدا با ماست، چرا که نظام جمهوری اسلامی متکی بر ارزش هاست.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه بتوان در برابر تحریم ها با برنامه، انسجام، یکپارچگی و تدبیر بیشتری پیش رفت به همان میزان هم می توان از تاثیر تحریم ها کاست و نتیجه آن پیروزی حق بر باطل خواهد بود.
وی اضافه کرد: بدون شک تحریم ها در اقتصاد اثرگذار است اما باید با مدیریت و برنامه ریزی تاثیر آن را تا حد امکان کاهش داد.
احمدی افزود: اقتصاد آن حوزه ای است که می تواند بیشترین فشار را به مردم وارد کند و کسی که چنین تحریمی وضع می کند به حتم اتاق فکر و برنامه ریزی دارد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مقابل چنین برنامه ریزی حساب شده ای، ایران هم باید اتاق فرماندهی جنگ اقتصادی داشته باشد و در کنار آن برای حفظ روابط بین المللی و دیپلماسی کار کند.
وی اظهار کرد: نباید دشمن را دست کم گرفت، باید واقع بینانه کار کرد تا تاثیر تحریم ها کاهش یابد و اگر انسجامی در کار نباشد به حتم اقتصاد کشور لطمه خواهد خورد.
3001/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تحريم انسجام ملي مديريت هوشمندانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد