Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@08:24:48 GMT

پتنت قلم هوشمند آینده ال‌جی منتشر شد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۰۴۱۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین قسمت از برنامه مربوط به فناوری به نام «Bizzare Inventions»، ال‌جی از پتنت‌های قلم هوشمند گوشی‌های خود رونمایی کرده که قرار است جای گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می‌رسد امسال این شرکت کره‌ای به سمت هدف‌های بلندپروازانه‌ای قدم برمی‌دارد.

ویژگی اصلی قلم هوشمند ال‌جی وجود دو صفحه نمایش روی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قلم دارای یک صفحه نمایش کوچک است که مخصوص میانبر اپلیکیشن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و ساعت است در حالی که نمایشگر بزرگتر برای استفاده‌های بیشتر انعطاف‌پذیر است. این صفحه نمایش دکمه‌ای مخصوص دارد که با آن می‌توان هر موقع که لازم بود به جای صفحه اصلی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. این نمایشگر روی قلم می‌تواند همه اپلیکیشن‌های روی گوشی را در خود نمایش دهدو حتی برای مرور وب و پیام دادن استفاده شود.

اما در کنار صفحه نمایش‌ها، این قلم پر از سنسورهای مختلف خواهد بود که این روزها فقط روی اسمارت‌فون‌های مدرن دیده می‌شود. این سنسورها ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار، دوربین، و حتی قرنیه چشم است. حسگر اسکن اثر انگشت از این قافله جا نمانده و روی این قلم کار گذاشته شده است. دیگر ویژگی که این قل را یک تلفن هوشمند می‌کند، وجود میکروفون و گوشی برای مکالمه تلفنی است.

از همه جالبتر، پِیر کردن این قلم با انواع دستگاه‌های هوشمند است اما با این تفاوت که اگر با این قلم روی هر سطحی بنویسید، نوشته شما روی نمایشگر دستگاه نشان داده می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت

سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، هشدار شدید انصارالله به واشنگتن و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران از عناوین روزنامه‌های امروز کشورمان است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی