Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@20:56:40 GMT

افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۰۵۴۷

افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در گلستان

هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ و دومین نمایشگاه رسانه استان گلستان، عصر روز گذشته (۱۹ تیر) در محل نمایشگاه های بین اللملی گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد احمدی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین نمایشگاه الکامپ و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان گلستان با حضور 95 شرکت برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی 5 استان کشور در فضای 2 هزار متر مربعی فعالیت‌های خود در حوزه فناوری اطلاعت را به نمایش گذاشته اند.

 

احمدی، حضور 30 شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان را یکی از بخش‌های جالب این نمایشگاه اعلام کرد و اظهارداشت: در این نمایشگاه، 12 شرکت نیز به معرفی خدمات و سرویس‌های حوزه فناوری اطلاعات و فنضای مجازی می‌پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوباره این نمایشگاه پس از 7 سال مایه خوشنودی است و حضور شرکت هایی از تهران و دیگر استان ها در کنار شرکت های گلستانی می تواند فضا را رقابتی تر کند.

 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اشاره به بخش های جانبی نمایشگاه، یادآور شد: 20 کارگاه در طول برگزاری جشنواره در بخش های گوناگون پیش بینی شده است و موضوعاتی نظیر کسب و کار، امنیت، اپلیکیشن ها و نرم افزارها در این کارگاه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات در تمام حوزه می تواند زمینه رشد و افزایش بهره وری را در گلستان فراهم آورد، گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت های مختلف باید امروز از فناوری اطلاعات به عنوان یک مزیت ارزشمند در توسعه استفاده کند.

 

احمدی افزود: این نمایشگاه تا (22 تیر) از ساعت 17 الی 22 برای بازدید عموم دایر است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت امام صادق ع برجام شیراز فوتبال روزنامه های ورزشی جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران داعش نمایشگاه تخصصی الکامپ رسانه های دیجیتال گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد