Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شرق کرمان گفت:منابع آبی که جمع شده است بی رحمانه در حال نابودی می باشد وآب سد نسا بم در حال تبخیر ونابودی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح کویر حبیب الله نیکزادی پناه روز گذشته در حاشیه جلسه شورای اداری ریگان بیان داشت: بحث آب در شرق استان جدی است و ما چندمین سال خشکسالی را طی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: منابع آبی که جمع شده است بی رحمانه در حال نابودی می باشد و آب سد نسا بم در حال تبخیر ونابودی است.   نماینده مردم شهرستان‌های بم ریگان فهرج ونرماشیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد :جهت جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزان به سمت اجرای سیستم‌های نوین آبیاری روی آورند وهیچ محدودیتی در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری وجود ندارد.   نیکزادی اظهار کرد: به هر هکتار بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به کشاورزان شهرستان اختصاص می‌یابد.   وی افزود: ۸۰ درصد اعتبارات در زمینه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری بلاعوض است تا کشاورزان به این سیستم‌ها روی آورند.   نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که متقاضی پرورش شتر در شهرستان باشد تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.   نیکزادی بیان داشت :برداشت آب را کشاورزان در شرق استان کنترل نمایند والگوی کشت را در شرق استان تغییر دهند.   وی از اجرای ۹۰ پروژه در شرق استان خبر داد واظهار کرد: قانون رفع تداخل اراضی به عنوان پایلوت در شرق استان و در کشور در حال اجرا می‌باشد.   نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس افزود :جهت ثبیت شن‌های روان بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه مالچ پاشی به شرق استان اختصاص یافت.   نیکزادی افزود :دو سوم سال  در شرق استان طوفان شدید شن میی وزد که برای مردم مشکلاتی ایجاد نموده است.   وی گفت :امروز دنیای استکبار به دنبال این است که در بین مذاهب تفرقه ایجاد نماید وهمه ما باید با دست خالی چابکتر  وپر شتاب‌تر از گذشه حرکت کنیم.   نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و باید صرفه جویی را در کارهایمان داشته باشیم.   نیکزادی بیان داشت مقام معظم رهبری سال‌ها بحث اقتصادی را در شعار‌های سال مطرح می‌نمایند ما باید تلاش کنیم تا در زمینه محصولاتمان به خودکفایی  برسیم.   امام جمعه ریگان نیز در این جلسه به مشکلات شهرستان اشاره نمود وابراز کرد :یکی از مشکلات در شهرستان مشکل آب آشامیدنی است که در بعضی از روستا‌ها ۱۵ دقیقه در روز آب آشامیدنی داریم.   حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی اظهار کرد :با توجه به شدت گرما وطوفان وگرد وغبار در شهرستان قطع مکرر برق را در روستا‌های شهرستان داریم.   وی با اشاره به اینکه جاد‌های روستایی ریگان غیر استاندارد می‌باشد بیان داشت: بسیاری از آسفالت‌های شهرستان غیر استاندارد می‌باشند که جان شهروندان این روستا‌ها را تهدید می‌کند.   امام جمعه ریگان از قاچاق سوخت در جایگا‌های سوخت شهرستان انتقاد وبر نظارت جایگا‌های سوخت تاکید نمود.   حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود :مردم شهرستان از قبوض برق که دارای مبالغ هنگفت می‌باشد گلایه مندند.   وی افزود: با توجه به گرمای شهرستان وعقرب گزیدگی اهالی ریگان پادزهر متناسب با  عقرب ومار در شهرستان وجود ندارد.   فرماندار ریگان در این جلسه اظهار کرد: دستگا‌های اجرایی شهرستان پاسخگوی مشکلات مردم باشند.   امین باقری اظهار کرد :به زودی معدن مس ظفتک شهرستان ریگان راه اندازی خواهد شد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند