Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص تغییرات در تیم اقتصادی دولت گفت: تیم اقتصادی در دولت نقطه اصلی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی است که باید پویاتر و شاداب‌تر از گذشته باشد.الیاس حضرتی ‌ درباره این که مطرح می‌شود طرح استیضاح رئیس‌جمهور را اصلاح‌طلبان کلید زدند نه جریان تندرو و مخالف دولت، گفت: اصلاح‌طلبان به هیچ عنوان دنبال استیضاح رئیس‌جمهور نیستند آنان همیشه در تمامی مراحل پشتیبان ایشان بودند، از روزی که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد تا روزی که عنوان منتخب مردم را به دست آورد مورد حمایت کل این جریان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این شرایط سخت باید از رئیس‌جمهور حمایت کنیم.

نماینده مردم تهران با اشاره به انتقاداتی که این روزها به تیم دولت می‌شود، گفت: البته این حمایت به معنی این نیست که ما ضعف‌ها و بعضا عمکلرد ضعیف را نمی‌بینیم، به هر حال انتقاداتی وجود دارد اما این انتقادات موجب نمی‌شود از موضع خود عقب‌نشینی کنیم.

وی تاکید کرد: در مجلس نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان دنبال استیضاح رئیس‌جمهور نیستند.

نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک تعداد تندرو که عضو جبهه پایداری بودند، استیضاح رئیس‌جمهور را مطرح کردند و به دنبال این داستان بودند که آن‌ها هم دیگر پیگیر نیستند.

وی در خصوص مطرح شدن نام عبدالله نوری و جایگزینی وی به جای محمدرضا عارف در رأس جریان اصلاح‌طلبان گفت: این هم پیشنهادی بود که مطرح شد و در فضای اصلاح‌طلبی این امر به منزله تصویب نهایی نیست، به منزله عبور از فرد هم نیست.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در جریان اصلاحات همه افراد آزاد هستند که پیشنهادات خود را مطرح کنند، به تعداد اصلاح‌طلبانی که وجود دارد پیشنهاد هم وجود دارد و این از ویژگی‌های جریان اصلاحات است.

وی در خصوص ترمیم تیم اقتصادی دولت و اینکه چه کسانی باید حذف و یا اضافه شوند، بیان کرد: من نمی‌توانم بگویم چه کسانی باید حذف و یا اضافه شوند اما آن چیزی که مشخص است، باید تیم اقتصادی دولت تغییر رویه دهد.

حضرتی در پاسخ به این سؤال که تیم جدید اقتصادی دولت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت:  به هر حال این تیم نقطه اصلی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی  در دولت است؛ قطعا باید نسبت به ۴ و ۵ سال گذشته تغییر رویه دهد. تیم جدید باید پویاتر و شاداب‌تر از گذشته باشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 الیاس حضرتی تغییرات در کابینه اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن، در تحلیل مصاحبه‌ی اخیر مهدی نصیری با بی‌بی‌سی گفت: من اصلا ایشان را آدم متعادلی نمی‌دانم که بخواهد طرح و رویکردی بدهد. ایشان یک زمانی شاگرد آقای شریعتمداری در کیهان بود، آنقدر فحاشی و ناسزا به همه اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های محترم از جمله مرحوم آقای هاشمی، آقای خاتمی و همین آقای تاج‌زاده و امثال آقای تاج‌زاده کرد و حالا آدم باید چه روحیه و رویی داشته باشد که حالا با این حد از افراط یک مرتبه این طرف صفحه بیاید.

وی ادامه داد: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد. در آن طرف هم، اگر کسی از مخالفین نظام سوابق ایشان را بررسی کنند، می‌فهمند که ایشان آدم متعادلی نیست.

کرباسچی اظهار داشت: کسی حرف او را حساب نمی‌کند که بخواهد چنین طرحی بدهد. حالا موضع‌گیری‌های اصلاح‌طلبان، به ویژه شخص آقای تاجزاده و آقای موسوی خیلی مشخص است به نظرم ایشان تعادل ندارد و لازم نیست درباره آن صحبت شود.

نصیری می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود

وی در پاسخ به این سوال که طرح این موضوع از سوی آقای نصیری دارای چه اهدافی است، گفت: آقای نصیری آدمی است که می‌خواهد خودش را مطرح کند و حرف‌های شاذ می‌زند. زمانی فکر می‌کردم ایشان از طرف همین آدم‌های افراطی مأموریت دارد تا طوری حرف بزند که اگر حرف‌های معقولی زد، جایگاهی پیدا نکند و بگویند فلانی بهترین حرف را برای بی اعتبار کردن حرف‌های انتقادی صحیح می‌زند.

کرباسچی تصریح کرد: اهداف خاصی پشت این موضوع نمی‌بینم و فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود. سوابق او آنچنان است که برای آدم‌های اصلاح‌طلب خیلی روشن بوده و کسی حرف‌های ایشان را به بهای بهشت نمی‌دهد. سعی می‌کند حرف‌های تندتری بزند که جایگاهی برای خودش جذب کند.

نصیری فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

وی گفت: نصیری آن زمانی هم که در کیهان و پیش آقای شریعتمداری بود و جا‌های عمومی کشور در دست آنان قرار داشت، فضاحتی علیه شخصیت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی به وجود آورد و آن همه توهین، ناسزا و تهمت علیه آن افراد زد که آن زمان هم معلوم بود که ایشان تعادل ندارد. در حال حاضر هم به دنبال همان مسیر است فقط ورق را برگردانده است. می‌داند که کسی به او وقعی نمی‌گذارد و جایگاهی ندارد، می‌خواهد این سمت افراط را بگیرد تا دیگران به حرف او گوش بدهند.

کرباسچی تاکید کرد: به نظر من آقای نصیری نه جایگاهی در محافل اصلاح‌طلب‌ها دارد، با توجه به سوابق ایشان، برانداز‌ها می‌فهمند که فقط به درد همین تبلیغات در رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی می‌خورد که مثلا حرف تازه‌ای زده شود. در هر صورت ایشان جایگاهی ندارد.

دیگر خبرها

  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟