Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتبار مصوب سال جاری به میزان ۷۲۰ میلیارد ریال فقط پاسخگوی پاداش پایان خدمت تا آبان ماه ۱۳۹۵ خواهد بود و عملاً سه ماهه آخر سال ۱۳۹۵ و بازنشستگان سال ۱۳۹۶ که پرونده آنان تکمیل و در این وزارت جمع‌آوری شده است، اعتباری بالغ بر ۲,۲۰۰ میلیارد ریال نیاز خواهد داشت. لذا انتظار دارد حدود ۳۵۰۰ میلیارد کمبود اعتبار ردیف مربوطه به دلیلِ نداشتن افزایش منطقی طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ جبران گردد تا این وزارت پاسخگوی مراجعان، بویژه اعضای محترم هیئت علمی باشد که سالیان متوالی با همه کمبودها به تربیت نیروی متخصص همت گمارده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،در بخشی از نامه خود لزوم توجه به شأن ارزنده خانواده آموزش عالی به منظور پاسداشت زحمات بازنشستگان معزز" را یادآور و "اقدام عاجلِ سازمان برنامه و بودجه برای ابلاغ اعتبار معادل ۳,۵۰۰ میلیارد ریال به این وزارت از محل ردیف های مرتبط ذیلِ جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۷" را خواستار شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وزارت علوم وزیر علوم تحقیقات و فناوری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مجری در ادامه این صحبت از معاون وزیر نیرو می‌پرسد، اطلاع دارید که در سایر وزارت خانه‌ها میزان تشویقی فرزند اول چقدر است؟!

کد خبر 846419 برچسب‌ها وزارت نیرو خبر مهم فرزندآوری

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد