Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@00:00:30 GMT

سردار آزمون: به جان مادرم جام ملت ها بازی نمی کنم!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۲۰۵۲

بعد از خداحافظی ناگهانی سردار آزمون از تیم ملی این شایعه مطرح شد که سردار از تصمیمش مطرح شده و احتمالا بعد از مدتی دوباره برای بازگشت به تیم ملی اعلام آمادگی خواهد کرد و حتی این احتمال وجود دارد که کی روش در مورد او استثنا قائل شود و او را برای جام ملتها به امارات ببرد.

اما در شرایطی که کی روش هیچ واکنشی به این شایعه نشان نداده، گویا خود سردار هم برنامه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارد و در تصمیمش مبنی بر خداحافظی کاملا جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر ایران درباره این موضوع نوشته:" آزمون که پس از بازگشت از روسیه زیاد درباره تصمیمش صحبت نکرده بود دیروز در فضای مجازی و لایو اینستاگرامی با یکی از دوستانش از این گفت که برای تیم ملی بازی نخواهد کرد. در این لایو وقتی دوست سردار کامنت‌های مردم مبنی بر خداحافظی و درخواست هواداران برای بازگشت را می‌خواند، سردار گفت: به خدا برنمی گردم. به جان مادرم جام ملت‌ها بازی نمی‌کنم! "

جام جم آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم