Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@13:32:46 GMT

احداث پارک بازی ویژه کودکان در آرامستان باغ رضوان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۲۰۷۶

احداث پارک بازی ویژه کودکان در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری اصفهان گفت: زمینی در مجاورت سالن تطهیر برای احداث پارک بازی ویژه کودکان جانمایی و طراحی نهایی آن در حال انجام است تا در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش خصوصی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سیدرضا جعفریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: زمانی که شهروندان برای دفن اموات خود به آرامستان مراجعه می‌کنند، کودکان نیز ناخودآگاه در محیطی سرشار از حزن و اندوه قرار می‌گیرند به همین منظور برای دور شدن کودکان از این فضا در صدد ایجاد محیطی شاد برای کودکان برآمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک بازی ویژه کودکان در آرامستان باغ رضوان با مشارکت بخش خصوصی احداث و تا یکسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تکمیل و بازسازی ساختمان انتظامات برای اطلاع‌رسانی بهینه به زائران را از دیگر اقدامات انجام شده در آرامستان باغ رضوان برشمرد و تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده آرامستان باغ رضوان شهر اصفهان با خدمات و امکانات ایجاد شده در میان آرامستان‌های کشور نمونه است.

جعفریان با بیان اینکه اپلیکیشن خدمات عمومی آرامستان باغ رضوان نیز در راستای ارایه خدمات مضاعف، تسریع و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم ساخته شده است، گفت: با استفاده از این اپلیکیشن، مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خدمات قابل ارایه سازمان را از صفر تا صد از جمله درخواست خودرو حمل متوفی، خرید حفره، خدمات پس از دفن، درخواست خدمات مجالس، درخواست خرید سنگ مزار، درخواست قاریان و مداحان همچنین جستجوی مزار متوفی و آدرس‌دهی روی نقشه همچنین مطالعه زندگی‌نامه متوفیان به خصوص مشاهیر و نام‌آوران را از طریق گوشی تلفن همراه خود دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای دانلود این نرم افزار به سایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به نشانیwww.isfahan.ir/aramestan مراجعه و یا این نرم افزار را از کافه بازار تهیه کنند.

جعفریان طراحی و ساخت سردخانه‌های حجمی در دو قسمت زنانه و مردانه سالن تغسیل به منظور تسریع در امور همچنین طراحی و ساخت تابوت‌های جدید به منظور ارج نهادن و تکریم بستگان متوفی را از دیگر اقدامات انجام شده در آرامستان باغ رضوان برشمرد و افزود: در حال حاضر سه فاز از آرامستان باغ رضوان احداث شده که فاز اول آن به مساحت ۱۶۰ هکتار از قطعات یک تا ۴۵، فاز دوم به مساحت  ۳۵ هکتار از قطعات۵۰ تا ۶۶ و فاز سوم به مساحت ۵۰ هکتار از قطعات ۷۰ تا ۹۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و فازهای چهارم، پنجم و ششم نیز در حال طراحی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرامستان باغ رضوان شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)