Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس با بیان اینکه اقدام اخیر صداوسیما باعث قبح‌زدایی از برخی منکرات می‌شود، گفت: وقتی در سطح ملی به چنین مسائلی دامن می‌زنیم مردم را وادار به این می‌کنیم که رفتار ساختارشکنانه‌ای داشته باشند و با لج‌بازی از طریق دامن زدن به رفتار‌های ساختارشکنانه مخالفت خود را ابراز کنند.

به گزارش جنوب نیوز،  محمدعلی وکیلی اظهار کرد: من در عجبم از اینکه همواره در زمان بحران اعتماد مردم به جای اینکه آبی بر آتش بپاشیم، بنزین بر آتش بی‌اعتمادی می‌ریزیم و کار اخیر صداوسیما در پخش اعترافات تلویزیونی یک دختر جوان مصداق بنزین ریختن بر آتشی است که در جامعه شعله‌ور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار این دخترکان نوجوان قابل دفاع نیست، ولی کاری که صداوسیما انجام داد نشر منکر در سطوح جهانی بود و هیچ توجیه و دلیلی برای اینکه صداوسیما چنین قبحی را مرتکب شود، وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در شرایطی که کشور دچار التهاب است، پرداختن به مسائل فرعی و بی‌توجهی به مسائل اصلی، مدیریت ما را زیر سوال می‌برد و نشان می‌دهد که ما در تشخیص اولویت‌ها دچار مشکل هستیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به انعکاس گسترده این خبر در رسانه‌های خارجی، اظهار کرد: متاسفانه ما یک منکر محدود را به یک مساله جهانی تبدیل کردیم و نشان دادیم در مسائل اجتماعی گرفتار بحران‌های عمیقی هستیم. این در حالی است که می‌شد این اتفاق را در یک فضای محدود مدیریت کرد و لازم نبود اینطور بی‌پرده به دنیا بگوییم؛ همان‌طوری که گرفتار معیشت مردم هستیم، گرفتار عدم باور مردم به برخی اعتقادات هم شده‌ایم.

وکیلی با بیان اینکه اقدام اخیر صداوسیما باعث قبح‌زدایی از برخی منکرات می‌شود، اظهار کرد: وقتی در سطح ملی به چنین مسائلی دامن می‌زنیم مردم را وادار به این می‌کنیم که رفتار ساختارشکنانه‌ای داشته باشند و با لج‌بازی از طریق دامن زدن به رفتار‌های ساختارشکنانه مخالفت خود را ابراز کنند.

این عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: اینکه یک موضوع را به یک مساله سیاسی برای بخشی از ناراضیان تبدیل کنیم به این معناست که به آن‌ها بهانه بدهیم تا بتوانند اعتراض خود را به وضع موجود نشان دهند، در چنین شرایطی مردم جری می‌شوند و رادیکالیزم موضوعات اجتماعی بهانه رفتار رادیکال در جامعه می‌شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم