Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-امیرآبادی فراهانی نماینده قم گفت:در مسئله واگذاری تسهیلات در طول مدت دولت‌های قبلی عملکرد کشور مثبت و قابل‌قبول نبوده و تسهیلات نوعاً در مسیر و هدف تعیین‌شده مصرف نشده است.

امیرآبادی با انتقاد شدید از برخی سوءاستفاده‌های مالی در استان قم به دلیل موقعیت و جایگاه ویژه اجتماعی تأکید کرد: متأسفانه برخی افراد از تسهیلات اشتغال سوءاستفاده می‌کنند، فردی صاحب نفوذ در استان قم 11 میلیارد تومان برای معوقات دانشگاه خصوصی، 5 میلیارد تومان برای موسسه خیریه خصوصی خود تسهیلات دریافت کرده و در حال حاضر نیز متقاضی دریافت 15 میلیارد تومان تسهیلات برای گاوداری شخصی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تأسف از برخی افراد صاحب نفوذ در استان قم ادامه داد: نباید افراد صاحب قدرت و نفوذ از موقعیت خود سوءاستفاده کنند این فرد نباید از منابع اقتصادی استان استفاده نابه جا نکند.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: افکار عمومی دیگر حاضر به پذیریش این قبیل سوءاستفاده‌های مالی نیستند و مردم در شرایط کنونی جامعه نمی‌توانند این قبیل مسائل را تحمل کنند. در سال‌های گذشته تحولی در خصوص بانک‌های دولتی به وجود آمده که باید روند تحولات بانکی با قدرت کنونی خود ادامه داشته باشد.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین پیش نشست همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی با عنوان «چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی» برگزار می‌شود.

در این نشست ندا حکمت نیا مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - ساعت ۱۰ در قم، خیابان بوعلی، جامعه الزهرا سلام الله علیها، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم، اتاق نشستهای علمی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6097240 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی