Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در گِرو تولید باکیفیت کالا است، گفت: بدون اتحاد کاری از پیش نمی‌رود. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، آیت‌الله کاظم صدیقی امروز در جلسه آسیب‌های اجتماعی تهران اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) 13 سال مردم را دعوت به باور خدا کرد، خدا را باور کنیم که اگر می‌خواهیم موفق شویم باید در مدیریت صادق، امین و واقع‌بین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شعار به تنهایی کافی نیست بلکه اکنون زمان عمل است، بعد از طرح مشکلات انجام برنامه و عمل مجاهدانه نیاز است که  متعهدانه عمل کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم ارزیابی وضعیت روز جامعه افزود: قاعده سوم اینکه عمل باید در مقایسه ارزیابی شود، کار امروز را به فردا نگذاریم اکنون وقت حرف‌زدن نیست بلکه فقط باید عمل کرد، به علاوه باید بدانیم سرعت لازم است اما کافی نیست فاصله خود را با دنیا ببینیم، چرا که سبقت اهمیت زیادی دارد.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: قاعده پنجم کیفیت است اگر کار کیفیت نداشته باشد مشکلات زیادی ایجاد می‌کند‌.

وی با بیان اینکه اگر کالاهای درستی به دست مردم نرسد حمایت از کالای ایرانی محقق نمی‌شود گفت: قاعده بعد اینکه به تنهایی نمی‌توان کار کرد، اتحاد و انسجام در کارها ضرورت دارد، بدون اتحاد کاری از پیش نمی‌بریم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: قبول کنیم آخرین حرف را یکی بزند برای رضای خدا اجتماعات را تشکیل دهید، به خدا اعتماد کنیم چرا که خدا سبب‌ساز است مشکلات شما را حل می کند، با امید، اخلاص، توکل، وحدت و ولایتمداری به پیش برویم تا به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/ ز

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر