Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@05:01:33 GMT

اولین سفر خارجی شاهزاده هری و مگان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۲۸۴۶

اولین سفر خارجی شاهزاده هری و مگان+عکس

اولین سفر خارجی شاهزاده هری و مگان+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شاهزاده هری مگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اولین مزایده امسال این سازمان، گفت: در فروردین‌ماه مزایده اموال منقول به شماره ۲۰۷ برگزار شد که ارزش آن یک هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان است؛ همچنین این مزایده از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۱ همین ماه مهلت دارد که در این مزایده ۲۱۵ پارتی کالا عرضه شده که هفت هزار تن آن چای است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در ادامه تاکید کرد: این مقدار چای با همکاری سازمان استاندارد نمونه‌برداری و به تأیید سازمان غذا و دارو رسید است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند در این مزایده شرکت و چای را خریداری کنند ۲ ماه به تولیدکنندگان با تأیید وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود تا بعد از برنده شدن مبلغ را واریز کنند و برای آن ضمانت‌نامه بانکی گرفته می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پنج هزار تن چای دیگر نیز در مزایده بعدی به فروش گذاشته خواهد شد، گفت: در مجموع ۳۵ هزار تن چای بود که ۱۷ هزار تن در استان تهران و بقیه در استان هرمزگان است که به سرعت بعد از مجوزهای استاندارد و سازمان غذا و دارو تعیین تکلیف می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان ارزش حراج خرده‌فروشی در سال گذشته بود، بیان کرد: سامانه حراج خرده‌فروشی برای شفافیت در عرضه و دسترسی برای مصرف خانگی در خردادماه سال گذشته آغاز شد.

وی در پایان گفت: به دنبال ارسال پستی کالاهای فروخته شده هستیم تا هزینه‌ها برای مردم کاهش پیدا کند.

کد خبر 6088183 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد