Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود اظهار داشت: شهرستان دورود نسبت به متوسط کشوری تعداد تخت بیمارستانی آن کمتر است و اگر نماینده مردم این شهرستان نبود این کار شروع نمی شد و امیدواریم پیگیری های مجدانه برای اجرا هم کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه شهرستان به استاندارد کشوری می رسد.

وزیر بهداشت ادامه داد: بیمارستانی هم در حال احداث بوده در یک منطقه ای که حالا چرا انتخاب شده متوجه نشدم، اگرچه خیلی زیباست و چشم انداز خوبی دارد و برای هتل مناسبت تر است تا بیمارستان، حتما استفاده دیگری برای آن تعریف خواهد شد تا تبدیل به احسن شود چون شهر دورود همچنان رو به گسترش است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: شهرستان دورود از جمعیت ۳۵ هزار تا به ۲۰۰ هزار رسیده و به نظر می رسد با یک آینده نگری زمین جدیدی برای احداث بیمارستان انتخاب شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم نهایت تلاش را برای احداث آن می کند.

وی با تاکید بر اینکه ما در کشور به روزهای سخت ورود کرده ایم گفت: با توجه به تحریم هایی که در حال وقوع است حتما شرایط مشکل تر می شود و توقعات هم باید متناسب با شرایط جدید باشد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه وقتی خانواده ای از نظر تامین منابع دچار مشکل می شود، حالا می نشیند دوباره اولویت های خود را مرور می کند، بایستی یک قران دو هزار را هم حساب کند تا آخر ماه با کسری مواجه نشود گفت: ما هم در کشور باید تعرفه را بگذاریم کنار واقع بین باشیم و بدانیم شرایط سخت است و اگر تدبیر نکنیم زحمت مان بیشتر می شود و سختی ها بیشتر از این دوره هم می گذرد اگر عاقلانه عمل کنیم. ای

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم پروژه هایی که شروع شده و نیمه تمام بوده کامل شود.

وی در مورد بیمارستان دورود می طلبد مسئولان استانی بیش از گذشته کمک کنند گفت: استخدام دست من نیست، دست معاونان رئیس جمهور است، حاضریم برای امسال به هر تعداد که مجوز دهند برای دورود جدا برای بقیه استان هم جدا، اعتبارش را تامین کنیم.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به معوقات پرسنل بیان داشت: بدهکاران ما بدحساب هستند و بیمه ها بدهی قابل توجهی به شرکت های دارویی و تجهیزاتی دارند و این باعث شده که پرداخت ها عقب تر باشد، این وضعیت قابل قبول نیست و امیدواریم به تعهدات خود عمل کنند.

کد خبر 4343836

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسن قاضی زاده هاشمی مراکز درمانی وزارت بهداشت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد بیرجند مشهد یاسوج خطبه های نماز جمعه شیراز آتش سوزی سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در تهران

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد