Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوزدکتر محمدمهدی فروغی از داوطلبان خواست تا مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد:« مدارک مورد نیاز دعوت شدگان به مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۷ شامل تکمیل فرم مشخصات به همراه مستندات آن، اصل شناسنامه و کارت ملی همراه با تصویر آن، اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با تصویر آنها، کارنامه مرحله اول آزمون دکتری، اصل پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و کلیه سوابق پژوهشی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس کمیسیون تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان کرمان با اشاره به این مطلب افزود:« داوطلبان توجه داشته باشند که در هنگام مصاحبه مقالات، مدارک زبان،‌ گواهی ثبت اختراع و نظایر اینها را به همراه داشته باشند، چراکه در صورت عدم وجود مدارک، نمره و امتیاز این موارد برای داوطلبان لحاظ نمی‌شود و امکان اصلاح نمره وجود ندارد.»

عضو هیات علمی واحد کرمان تصریح کرد:« داوطلبان بدون آزمون بایستی حتما اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با تصویر آن و دانشجویانی که از طریق آزمون سراسری پذیرفته شده اند و تا ۳۱/‏۰۶/‏۹۷ فارغ التحصیل خواهند شد می بایست کارنامه رسمی ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل را که نمره پایان نامه در آن قید شده باشد را در روز آزمون تحویل دهند.»

شایان ذکر است که با تدابیر اندیشیده شده برای اولین بار سیستم جدیدی طراحی شده و با حذف مصاحبه کاغذی، امتیازات در سامانه ثبت می‌شود. با این روش به‌موقع بررسی‌های لازم انجام شده و نتایج اعلام می شود.

محمدمهدی فروغی کارشناسی ارشد کارشناسی کرمان دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه مصاحبه دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کارشناسی ارشد کارشناسی کرمان دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه مصاحبه دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت