Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@21:58:27 GMT

نگاهی به طرح‌های ویژه قرآنی تابستان نداجا

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۳۸۹۳

نگاهی به طرح‌های ویژه قرآنی تابستان نداجا

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی ـ سیاسی نداجا در خصوص طرح‌های ویژه قرآنی که در سطح تمامی مناطق نداجا در حال برگزاری است، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت غیر حضوری از 20 تا 31 تیر ماه با حضور بیش از 280 شرکت‌کننده در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همزمان با فرارسیدن مسابقات سراسری قرآن در سطح نداجا مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در سطح مناطق و پایگاه‌های این نیرو برپا می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در این رقابت‌ها بیش از 1000 نفر شرکت کنند.در این دوره تغییرات وسیعی در سطح مسابقات انجام می‌شود و همچنین رشته‌های مختلفی به این دوره از مسابقات اضافه می‌شود که هیجان ویژه‌ای را در بین مسابقه‌دهندگان ایجاد می‌کند، مرحله سراسری نداجا از 26 تا 29 مردادماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
حسن‌زاده تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان جلسات ویژه‌ای اعم از کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، علمی و زبان در مراکز فرهنگی نداجا برپا شده است. بیش از 150 کلاس با هزار و 600 شرکت‌کننده که در حاشیه این جلسات برپایی اردوهای تفریحی ـ زیارتی و سیاسی بازدید از مراکز علمی و آموزشی، جشنواره سرود و همایش‌های مختلفی نیز تدارکات دیده شده است. اعزام اساتید به مناطق و پایگاه‌ها، تقدیر از فعالان مذهبی و فرهنگی و خانواده‌های نمونه از دیگر برنامه‌ها است.
معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی ـ سیاسی نداجا گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تقویت بنیه معنوی خانواده‌ها و فرزندان، آوردن سبک زندگی معنوی و دینی، مقابله با تهاجم نرم و حیله‌های دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد روحیه شور و نشاط معنوی در سطح نداجا است.
وی در پایان از مساعدت و همراهی فرماندهان و مسئولان و همت بی‌دریغ دست‌اندرکاران و مسئولان فرهنگی در این مسیر قدر‌دانی کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا قرآن مؤسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف

دریافت 28 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6099826

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه